Różnice 1.5dci 80KM i 100KM

Off-topic: tematy związane z techniką

Różnice 1.5dci 80KM i 100KM

Postprzez Kauczuk wtorek, 5 grudnia 2006, 20:51

Witam.
Czy ktoś z Was wie jakie są różnice pomiędzy tymi dwiema wersjami mocowymi? Czy chodzi tylko o komputer czy różnica tkwi jeszcze gdzieś np. w turbosprężarce??
Pozdrawiam wszystkich Kanguromaniaków i Kanguromaniaczki :D
Avatar użytkownika
Kauczuk
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 98
Dołączył(a): piątek, 3 marca 2006, 00:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez kavka wtorek, 5 grudnia 2006, 21:13

Z tego co mi wiadomo to 100 ma turbulum o zmiennej geometrii i silnik jest mechanicznie wzmocniony ... Reszta to zasługa softu i może wydajniejszego IC . Ale w Kangoorach nie były one montowane .
Obrazek
Avatar użytkownika
kavka
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1514
Dołączył(a): sobota, 16 lipca 2005, 23:00
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez Lucass środa, 6 grudnia 2006, 08:13

Różnica w dCi pomiędzy 65 a 82 KM tkwi w zmiennej geometrii sprężarki, której w tym pierwszym nie ma. Ale wersji 100 konnej fabrycznej nie ma więc to raczej tylko kwestia chiptuningu wersji 82 konnej. Zresztą co ja się tu wymądrzam :oops: Pisz na priva do Bullitta - to niekwestionowany spec w tej dziedzinie 8)
Pozdrawiam, Lucass
Obrazek
Zapraszam na http://www.wedrowki.com
Avatar użytkownika
Lucass
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
 
Posty: 10332
Dołączył(a): środa, 28 czerwca 2006, 23:00
Lokalizacja: Kraków, zasadniczo...

Postprzez MK środa, 6 grudnia 2006, 10:25

Lucass napisał(a):Różnica w dCi pomiędzy 65 a 82 KM tkwi w zmiennej geometrii sprężarki, której w tym pierwszym nie ma...


I tu niestety się mylisz :twisted: :twisted: :twisted:
Bo 65KM nie ma chłodnicy powietrza doładowującego, a 82KM ją ma i to jest różnica.
Natomiast rożnic między 82KM a 100KM nie znam. :oops: - chyba chip.
Pozdrowienia Marcin
CLIO 3 1,6 16v 128KM GORDINI 2012r. - LPG STAG
Kangoo II 1,5dCi 115KM PRIVILEGE+ TomTom Edition 31.XII.2010r. srebrny
Porzuciłem akordeon, a szkoda.
Focenie wciąga!!! Jestem szumofobem i maniakiem ostrości!!!
Nikon D7100 Nikon D50


CHEVROLET SPARK M300 LS 1,2 16v 85KM 2010r. - LPG STAG - BYŁ!!!!
Avatar użytkownika
MK
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2004
Dołączył(a): poniedziałek, 24 maja 2004, 23:00
Lokalizacja: Cieszyn-Gród Trzech Braci

Postprzez Lucass środa, 6 grudnia 2006, 13:28

17 koni na samej chłodnicy :?:
Hmm...
Może, nie wiem ale dziś na spocie obgadamy temat :idea:
Pozdrawiam, Lucass
Obrazek
Zapraszam na http://www.wedrowki.com
Avatar użytkownika
Lucass
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
 
Posty: 10332
Dołączył(a): środa, 28 czerwca 2006, 23:00
Lokalizacja: Kraków, zasadniczo...

Postprzez kavka środa, 6 grudnia 2006, 14:40

Bo 65KM nie ma chłodnicy powietrza doładowującego, a 82KM ją ma i to jest różnica.

Tak zgadza się :wink: Jest tylko IC dodane i inny soft .
Natomiast rożnic między 82KM a 100KM nie znam. Embarassed - chyba chip.

Nie da rady by samym softem fabryka coś takiego zrobiła ... Wtedy silnik byłby zbyt mało "idioto odporny" :wink: Napewno turbulum jest inne i silnik jest wzmacniany no bo jakby nie patrzeć 100 PS z pojemności 1.5 w dieslu to jest troche wysilone
17 koni na samej chłodnicy Question

Chyba jest różnica jak w dolocie mamy 60* a nie 120 wzwyż :wink: Oczywiście strzelam z temperaturami ale napewno IC dużooo ją obniża :wink:
Może, nie wiem ale dziś na spocie obgadamy temat Idea

O właśnie :wink:
Obrazek
Avatar użytkownika
kavka
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1514
Dołączył(a): sobota, 16 lipca 2005, 23:00
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez Lucass środa, 6 grudnia 2006, 20:59

Czyli wyszło, że jestem guła :oops:
A wszystko przez to, że uwierzyłem klubowiczowi.
Nie będę tu źle mówił o nieobecnych (od długieeeego czasu) ale było to na pierwszym śląskim systematycznym spocie :evil:
Pozdrawiam, Lucass
Obrazek
Zapraszam na http://www.wedrowki.com
Avatar użytkownika
Lucass
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
 
Posty: 10332
Dołączył(a): środa, 28 czerwca 2006, 23:00
Lokalizacja: Kraków, zasadniczo...

Postprzez skarb piątek, 8 grudnia 2006, 18:34

A w ogóle to skąd wam się weziął 100 konny seryjny kangur ?

Czy macie na myśli wersje 2007 co ma wejść ?

Pozdro
2008 Kangoo II Privielege 1.5 dci 105 km - wszystkomający z cennika z wyjątkiem dachu szklanego.
2004 Kangoo I Helios 1.5 dci - 102 km
Avatar użytkownika
skarb
Kangooekspert
Kangooekspert
 
Posty: 852
Dołączył(a): wtorek, 12 kwietnia 2005, 23:00
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Postprzez Lucass piątek, 8 grudnia 2006, 19:08

Seryjny 100 konny silnik - nie kangur
Pozdrawiam, Lucass
Obrazek
Zapraszam na http://www.wedrowki.com
Avatar użytkownika
Lucass
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
 
Posty: 10332
Dołączył(a): środa, 28 czerwca 2006, 23:00
Lokalizacja: Kraków, zasadniczo...

Postprzez dominik piątek, 8 grudnia 2006, 19:33

To chyba ciekawiej Renault modyfikował zwykły 1,9D najpierw 55, 65, 80, 90, 109, 120 :)
F8Q 1,9/65/ 283 kkm, 1999r GRIS FJORD MET. 2CT (920) klima,relingi,zahaczony,CB,naklejki klubowe, Leichtmetallfelgen
Obrazek
Avatar użytkownika
dominik
Kangooekspert
Kangooekspert
 
Posty: 589
Dołączył(a): poniedziałek, 25 kwietnia 2005, 23:00
Lokalizacja: Góry Świętokrzyskie

Następna strona

Powrót do Inne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości