kontrolka spalin

Off-topic: tematy związane z techniką

kontrolka spalin

Postprzez Ronin czwartek, 17 maja 2007, 21:29

Mam pytanko apropo kontroli od spalin w ukladzie wydechowym. Kontrolka przedstawiajaca silnik. Jechalem ostatnio w noc, w ulewie i w pewnym momencie silnik stracil moc i zaczela mi mrygad dane kontrolka, tak z 5-7 sekund i przestala a za 20km znowu bylo to samo. Dalej oczywiscie bylo ok i dojechalem szczesliwie bo innej opcji nawet nie bralem pod uwage. Torbacze maja duze lapy wiec dobrze trzymaja sie nawierzchni. I wracajac do tematu chcialem sie zapytac czy ktos mial juz taki problem lub nazwijmy to chwilowa sytuacja i czy ona moze byc spowodowana i czy musze zaczac sie obawiac o swoje malenstwo?
Avatar użytkownika
Ronin
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 4
Dołączył(a): piątek, 6 kwietnia 2007, 23:00
Lokalizacja: Zielonka

Postprzez dempsej czwartek, 17 maja 2007, 23:34

Byloby latwiej gdybys napisal jaki to silnik :wink:

Jesli benzyna 16V to bardzo mozliwy problem z cewkami.
Jesli sa SAGEMa to na bank problem z cewkami ;P
ObrazekObrazek
Był sobie zielony Kangur 1.5 dCi 80 KM + cośtam jeszcze, Privilege, klapa , ale pojechał w dobre ręce.
http://dempsej.deviantart.com, http://www.flickr.com/photos/dempsej/ - moje zdjęcia
Avatar użytkownika
dempsej
II Vice Kangoomistrz 2009
II Vice Kangoomistrz 2009
 
Posty: 789
Dołączył(a): czwartek, 24 listopada 2005, 00:00
Lokalizacja: Okolice Wawy

Postprzez jas piątek, 18 maja 2007, 09:03

Witam!

na moj gust cewka!

przerabialem temat dokladnie tydzien temu ... padla na pierwszym cylindrze :cry: ale po 40 min. (wymiana cewki) juz skakal jak zwykle 8)

pozdrawiam

jas
Avatar użytkownika
jas
II Vice Kangoomistrz 2008
II Vice Kangoomistrz 2008
 
Posty: 985
Dołączył(a): wtorek, 10 maja 2005, 23:00
Lokalizacja: z nienacka ;o)

Postprzez dempsej piątek, 18 maja 2007, 09:42

40 minut? Rozumiem, ze tyle trwaly zakupy ;P

wymiana cewki to jakies 5 minut i koszt < 100 zl (za sztuke), polecam od razu zmienic wszystkie na BERU (nie SAGEM!) - bedzie spokoj na dlugi czas, no i odpada szukanie tej wadliwej (jak padnie na amen to jest latwo, jak pada okazjonalnie to jest trudniej).
ObrazekObrazek
Był sobie zielony Kangur 1.5 dCi 80 KM + cośtam jeszcze, Privilege, klapa , ale pojechał w dobre ręce.
http://dempsej.deviantart.com, http://www.flickr.com/photos/dempsej/ - moje zdjęcia
Avatar użytkownika
dempsej
II Vice Kangoomistrz 2009
II Vice Kangoomistrz 2009
 
Posty: 789
Dołączył(a): czwartek, 24 listopada 2005, 00:00
Lokalizacja: Okolice Wawy

Postprzez jas piątek, 18 maja 2007, 09:45

Witam!

[quote="dempsej"]40 minut? Rozumiem, ze tyle trwaly zakupy ;P
quote]

nie no 40 min. to trwala cala operacja: wstepna diagnoza - zakup - wymiana :lol:

pozdrwiam

jas
Avatar użytkownika
jas
II Vice Kangoomistrz 2008
II Vice Kangoomistrz 2008
 
Posty: 985
Dołączył(a): wtorek, 10 maja 2005, 23:00
Lokalizacja: z nienacka ;o)

Postprzez Bullitt sobota, 19 maja 2007, 09:32

dempsej napisał(a): (ciach) polecam od razu zmienic wszystkie na BERU (nie SAGEM!) .


Najlepiej to na Denso.
Bullitt
Kangoomistrz 2008
Kangoomistrz 2008
 
Posty: 2928
Dołączył(a): piątek, 28 listopada 2003, 00:00
Lokalizacja: wiocha zabita dechami

kangooo

Postprzez Ronin poniedziałek, 21 maja 2007, 21:24

Hmmm..... w moim skoczku mam 1.4 na benzynce 8 zaworowy. Mozy wymiatacz to to nie jest ale 2.5 tony ciagnie bez wiekszych problemow nawet pod gore. :twisted: Teraz gdy dolalem schela vpower to nie zapala mi sie kontrolka ale wystepuje jeszcze brak mocy czasami i gasnie mi silnik nawet gdy na biegu jest. Ale przekrecam kluczyk, zakrece i pali jak gdyby nigdy nic.
Avatar użytkownika
Ronin
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 4
Dołączył(a): piątek, 6 kwietnia 2007, 23:00
Lokalizacja: Zielonka

Postprzez Ronin środa, 23 maja 2007, 22:24

kupiłem nowke cewke valeo i dalej to samo........... a niech to........ ktos ma jeszcze jakies pomysly? Moze trzeba zrestartowac komputer lub wymienic przewody i swiece? pomocy
Avatar użytkownika
Ronin
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 4
Dołączył(a): piątek, 6 kwietnia 2007, 23:00
Lokalizacja: Zielonka

Postprzez Lucass czwartek, 24 maja 2007, 07:27

Skoro na zimno pali bez problemów to poczekaj z tymi przewodami i świecami chyba, że dawno nie były zmieniane.
Może nieszczelność w układzie dolotowym tzn zasysa gdzieś lewe powietrze?
A filtr powietrza dawno zmieniałeś?
Pozdrawiam, Lucass
Obrazek
Zapraszam na http://www.wedrowki.com
Avatar użytkownika
Lucass
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
 
Posty: 10332
Dołączył(a): środa, 28 czerwca 2006, 23:00
Lokalizacja: Kraków, zasadniczo...

Postprzez Ronin piątek, 25 maja 2007, 21:51

Hmmm........ jak go kupywałem w listopadzie to mial 85 tys km i byl po przegladzie w serwisie renault a teraz ma 123 tys. Nie wiem kiedy byly wymieniane swiece i przewody. :x Jak gadalem z mechanikiem w renault to powiedzial mi ze to moze byc masa lub spalone piny na polaczeniu komputera sterujacego paliwem a przewodem. Masa nie moze byc wedlug mnie poniewaz gasly by mi kontrolki a nie gasna. Co Co do zasysanie powietrza ne lewo to moj mechanik powiedzial ze jest to niemozliwe poniewaz wywalal by plyn chlodzacy i mogl by sie juz dawno zatrzec. Juz sam kurna nie wiem co robic z nim.......... :(
Avatar użytkownika
Ronin
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 4
Dołączył(a): piątek, 6 kwietnia 2007, 23:00
Lokalizacja: Zielonka

Następna strona

Powrót do Inne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości