Na temat sprzedaży paliw słów kilka

Off-topic: tematy związane z techniką

Re: Na temat sprzedaży paliw słów kilka

Postprzez kkrauze86 środa, 1 sierpnia 2012, 15:55

Pracuje na stacji więc wiem gdzie może ginąć więc:
cysterna zlewa paliwo
jest licznik - automatyczny - na cysternie i w zbiorniku -- co roku legalizacja lub jak cokolwiek jest nie tak
więc niby wszystko ok bo jako pracownik, który nic z tego nie ma patrzę kierowcy na ręce od momentu wjazdu na stacje. Alle - dopuszczalne różnice wskazań z raportów to 200 300 l i raz to się ustabilizuje i wskaże po powiedzmy 30 min od odjazdu cysterny ok. 30 l może więcej braków. To jest jedna możliwość
kolejna to to, że rozlicza się paliwo na podstawie zamówienia i przyjmuje że wszystko zostało zlane co jest nie prawdą bo zawsze 20 30 l w komorze cysterny zostaje.
Jeśli nie wiecie cysterna prawie nigdy nie jest jednym zbiornikiem i często przywozi się nią i 4 rodzaje paliw.
oczywiście można gdybać, że coś jeszcze po drodze ale kto by ryzykował od razu z pracy leci.
Jak coś robić to do końca porządnie, a renault? Jak się dba to się ma.
Avatar użytkownika
kkrauze86
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 30
Dołączył(a): środa, 18 lipca 2012, 10:24
Lokalizacja: Elbląg

Re: Na temat sprzedaży paliw słów kilka

Postprzez bonku czwartek, 30 sierpnia 2012, 18:37

kkrauze86 napisał(a):przyjmuje że wszystko zostało zlane co jest nie prawdą bo zawsze 20 30 l w komorze cysterny zostaje.


To ja się pytam kto bierze te 20-30 litrów? Kierowca spuszcza sobie paliwko na zajezdni? Myślę, że technicznie nie byłoby z tym problemu... :)
bonku
użytkownik zbanowany
 
Posty: 32
Dołączył(a): czwartek, 26 lipca 2012, 14:23

Poprzednia strona

Powrót do Inne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości