Strona 3 z 3

Re: Na temat sprzedaży paliw słów kilka

PostNapisane: środa, 1 sierpnia 2012, 15:55
przez kkrauze86
Pracuje na stacji więc wiem gdzie może ginąć więc:
cysterna zlewa paliwo
jest licznik - automatyczny - na cysternie i w zbiorniku -- co roku legalizacja lub jak cokolwiek jest nie tak
więc niby wszystko ok bo jako pracownik, który nic z tego nie ma patrzę kierowcy na ręce od momentu wjazdu na stacje. Alle - dopuszczalne różnice wskazań z raportów to 200 300 l i raz to się ustabilizuje i wskaże po powiedzmy 30 min od odjazdu cysterny ok. 30 l może więcej braków. To jest jedna możliwość
kolejna to to, że rozlicza się paliwo na podstawie zamówienia i przyjmuje że wszystko zostało zlane co jest nie prawdą bo zawsze 20 30 l w komorze cysterny zostaje.
Jeśli nie wiecie cysterna prawie nigdy nie jest jednym zbiornikiem i często przywozi się nią i 4 rodzaje paliw.
oczywiście można gdybać, że coś jeszcze po drodze ale kto by ryzykował od razu z pracy leci.

Re: Na temat sprzedaży paliw słów kilka

PostNapisane: czwartek, 30 sierpnia 2012, 18:37
przez bonku
kkrauze86 napisał(a):przyjmuje że wszystko zostało zlane co jest nie prawdą bo zawsze 20 30 l w komorze cysterny zostaje.


To ja się pytam kto bierze te 20-30 litrów? Kierowca spuszcza sobie paliwko na zajezdni? Myślę, że technicznie nie byłoby z tym problemu... :)