Strona 2 z 2

Re: RENAULT SCHODZI NA PSY TUV alarmuje

PostNapisane: wtorek, 28 lutego 2012, 22:07
przez Arkadek
Jest jeszcze nadzieja, ze Chinczycy zrobia jakas kopie, ktora bedzie lepsza od orginalu :D Czytajac troszke o problemach z nowym Kangoo to nie wydaja sie one takie powazne a auto jest bardzo ladne zwlaszcza wnetrze mi sie podoba, ladniejsze niz w moim Berlingo z lomoczacym zawieszeniem.

Re: RENAULT SCHODZI NA PSY TUV alarmuje

PostNapisane: środa, 29 lutego 2012, 07:19
przez skarb
W tym to masz racje.

Ostatnio spotkałem człowieka co ma nowe Berlingo z przebiegiem 80 tys.

Stwierdził, żę gówno większe chyba niż KII.
Wycierają się elementy tapicerki, wszystko klekocze, zawieszenie naprawiane 3 razy na gwarancji i kupę innych drobnych usterek.

Mam nadzieję, że po lifcie coś poprawili.

Re: RENAULT SCHODZI NA PSY TUV alarmuje

PostNapisane: środa, 29 lutego 2012, 20:40
przez Arkadek
Witaj
Przejechalem 28tys km i co prawda jedynym i az jedynym problemem jest zawieszenie. Pisalem o tym w "zastanow sie zanim kupisz nowe Kangoo"ale jestem zawiedziony tym autem i moze moglbym zaakceptowac to, ze cos sie psuje ale podejscie serwisu do problemu jest skandaliczne. Akurat w tej chwili auto stoi w serwisie - naprawiaja zawieszenie :oops: Autoryzowany serwis nie potrafi dobrac odpowiedniego oleju silnikowego, to jest jakas paranoja i nie chce mi sie nawet o tym myslec ale jezdze teraz drugim zastepczym Berlingo w ktorym nic nie stuka. Pierwszy mial tylko 4 tys na liczniku a ten terazniejszy 2 tys. W moim stuka i puka od pierwszwgo dnia . Jesli reszta bedzie tak "solidna "jak zawieszenie to nawet nie chce myslec co bedzie dalej. Nie mialem okazji jezdzic nowym Kangoo ale Berlingo jezdzi sie calkiem przyjemnie ale co z tego jak auto ma rok i jeszcze nie bylo w 100 procentach sprawne.Nie wiem kogo winic za to wszystko, ten trend do produkowania duzo i tanio i zarabiania jeszcze, jeszcze wiecej, powoduje, ze chce mi sie wymiotowac-dotyczy to wszystkiego, nie tylko aut jak juz koledzy wspomnieli ale odczuwam to tez w pracy. Chetnie placilbym troche wiecej za rzeczy ale zebym wiedzial, ze to cos jest made in france czy germany lub made in konkretny kraj a nie China (bo podejrzewam, ze wszyscy juz montuja auta z chinskich czesci) i ma dobra jakosc i bede sie tym cieszyl jakis czas. Chyba musze sie cofnac w czasie ale dopoki nie moge tego zrobic przenosze sie tylko w inny swiat - swiat Kubusia Puchatka razem z moja corka.

Pozdrawiam
Arkadek

Re: RENAULT SCHODZI NA PSY TUV alarmuje

PostNapisane: niedziela, 30 grudnia 2012, 10:57
przez bonku
Kiedyś była legendarna Laguna, w której zawór EGR gasił samochód w najmniej oczekiwanym momencie... Do tego jeszcze belka skrętna i wieczne problemy z elektroniką. Cóż, ja nie jestem fanem francuskiej myśli motoryzacyjnej (oprócz Kangura właśnie, ale to akurat solidna konstrukcja na bazie włoskiej technologii ;).

________________________
Oznaczenia na oponach
Kod: Zaznacz cały
http://regiomoto.pl/portal/eksploatacja/nowe-oznaczenia-na-oponach-zobacz-co-od-listopada-bedzie-na-etykietach

Re: RENAULT SCHODZI NA PSY TUV alarmuje

PostNapisane: niedziela, 30 grudnia 2012, 10:59
przez branio
bonku napisał(a): na bazie włoskiej technologii ;).
że co? :!:

Re: RENAULT SCHODZI NA PSY TUV alarmuje

PostNapisane: poniedziałek, 14 października 2013, 23:35
przez wladek
Wracając do tematu, wiadomości z onetu Spe­cja­li­ści nie­miec­kie­go TUV opra­co­wa­li ran­king nie­za­wod­no­ści, opar­ty na licz­bie uste­rek za­gra­ża­ją­cych bez­pie­czeń­stwu dro­go­we­mu, wy­kry­tych pod­czas prze­glą­du.

W ba­da­niu, które miało miej­sce w okre­sie od po­ło­wy 2011 do po­ło­wy 2012 roku, udział wzię­ło 8,11 mln sa­mo­cho­dów. Żeby wy­ni­ki były mia­ro­daj­ne, jak co roku auta po­dzie­lo­no na grupy wie­ko­we.

Warto dodać, że śred­nia uster­ko­wość w oma­wia­nej gru­pie wie­ko­wej wy­no­si 6,2 proc., pod­czas gdy w ubie­gło­rocz­nym ba­da­niu było to 5,9 proc.

Pre­zen­tu­je­my dzie­sięć ostat­nich miejsc - czyli naj­bar­dziej awa­ryj­ne mo­de­le w wieku 2-3 lat, w ko­lej­no­ści od naj­mniej do naj­bar­dziej awa­ryj­ne­go. Warto dodać, że wiele z tych mo­de­li wciąż jest na gwa­ran­cji.Re­nault Kan­goo - 124. miej­sce( czyli 9 miejsce z najbardziej awaryjnych)
Śred­ni prze­bieg: 45 tys. km, śred­ni od­se­tek eg­zem­pla­rzy z uster­ką: 9,4 proc