Re: RENAULT SCHODZI NA PSY TUV alarmuje
Napisane:
wtorek, 28 lutego 2012, 22:07
przez Arkadek
Jest jeszcze nadzieja, ze Chinczycy zrobia jakas kopie, ktora bedzie lepsza od orginalu
Czytajac troszke o problemach z nowym Kangoo to nie wydaja sie one takie powazne a auto jest bardzo ladne zwlaszcza wnetrze mi sie podoba, ladniejsze niz w moim Berlingo z lomoczacym zawieszeniem.
Re: RENAULT SCHODZI NA PSY TUV alarmuje
Napisane:
środa, 29 lutego 2012, 07:19
przez skarb
W tym to masz racje.
Ostatnio spotkałem człowieka co ma nowe Berlingo z przebiegiem 80 tys.
Stwierdził, żę gówno większe chyba niż KII.
Wycierają się elementy tapicerki, wszystko klekocze, zawieszenie naprawiane 3 razy na gwarancji i kupę innych drobnych usterek.
Mam nadzieję, że po lifcie coś poprawili.
Re: RENAULT SCHODZI NA PSY TUV alarmuje
Napisane:
środa, 29 lutego 2012, 20:40
przez Arkadek
Witaj
Przejechalem 28tys km i co prawda jedynym i az jedynym problemem jest zawieszenie. Pisalem o tym w "zastanow sie zanim kupisz nowe Kangoo"ale jestem zawiedziony tym autem i moze moglbym zaakceptowac to, ze cos sie psuje ale podejscie serwisu do problemu jest skandaliczne. Akurat w tej chwili auto stoi w serwisie - naprawiaja zawieszenie
Autoryzowany serwis nie potrafi dobrac odpowiedniego oleju silnikowego, to jest jakas paranoja i nie chce mi sie nawet o tym myslec ale jezdze teraz drugim zastepczym Berlingo w ktorym nic nie stuka. Pierwszy mial tylko 4 tys na liczniku a ten terazniejszy 2 tys. W moim stuka i puka od pierwszwgo dnia . Jesli reszta bedzie tak "solidna "jak zawieszenie to nawet nie chce myslec co bedzie dalej. Nie mialem okazji jezdzic nowym Kangoo ale Berlingo jezdzi sie calkiem przyjemnie ale co z tego jak auto ma rok i jeszcze nie bylo w 100 procentach sprawne.Nie wiem kogo winic za to wszystko, ten trend do produkowania duzo i tanio i zarabiania jeszcze, jeszcze wiecej, powoduje, ze chce mi sie wymiotowac-dotyczy to wszystkiego, nie tylko aut jak juz koledzy wspomnieli ale odczuwam to tez w pracy. Chetnie placilbym troche wiecej za rzeczy ale zebym wiedzial, ze to cos jest made in france czy germany lub made in konkretny kraj a nie China (bo podejrzewam, ze wszyscy juz montuja auta z chinskich czesci) i ma dobra jakosc i bede sie tym cieszyl jakis czas. Chyba musze sie cofnac w czasie ale dopoki nie moge tego zrobic przenosze sie tylko w inny swiat - swiat Kubusia Puchatka razem z moja corka.
Pozdrawiam
Arkadek
Re: RENAULT SCHODZI NA PSY TUV alarmuje
Napisane:
niedziela, 30 grudnia 2012, 10:57
przez bonku
Kiedyś była legendarna Laguna, w której zawór EGR gasił samochód w najmniej oczekiwanym momencie... Do tego jeszcze belka skrętna i wieczne problemy z elektroniką. Cóż, ja nie jestem fanem francuskiej myśli motoryzacyjnej (oprócz Kangura właśnie, ale to akurat solidna konstrukcja na bazie włoskiej technologii
.
________________________
Oznaczenia na oponach
- Kod: Zaznacz cały
http://regiomoto.pl/portal/eksploatacja/nowe-oznaczenia-na-oponach-zobacz-co-od-listopada-bedzie-na-etykietach
Re: RENAULT SCHODZI NA PSY TUV alarmuje
Napisane:
poniedziałek, 14 października 2013, 23:35
przez wladek
Wracając do tematu, wiadomości z onetu Specjaliści niemieckiego TUV opracowali ranking niezawodności, oparty na liczbie usterek zagrażających bezpieczeństwu drogowemu, wykrytych podczas przeglądu.
W badaniu, które miało miejsce w okresie od połowy 2011 do połowy 2012 roku, udział wzięło 8,11 mln samochodów. Żeby wyniki były miarodajne, jak co roku auta podzielono na grupy wiekowe.
Warto dodać, że średnia usterkowość w omawianej grupie wiekowej wynosi 6,2 proc., podczas gdy w ubiegłorocznym badaniu było to 5,9 proc.
Prezentujemy dziesięć ostatnich miejsc - czyli najbardziej awaryjne modele w wieku 2-3 lat, w kolejności od najmniej do najbardziej awaryjnego. Warto dodać, że wiele z tych modeli wciąż jest na gwarancji.Renault Kangoo - 124. miejsce( czyli 9 miejsce z najbardziej awaryjnych)
Średni przebieg: 45 tys. km, średni odsetek egzemplarzy z usterką: 9,4 proc