Witam wszystkich.
W związku z tym ,że jestem TUTAJ nowym - od niedawna użytkownikiem kangoo 1,5 dci z 2011r, wersja 2 - osobowa zwracam sie do bardziej doświadczonych o pomoc w rozwiazaniu kilku problemów z kangoorkiem.
Samochód przywiozłem z Niemiec z uszkodzona skrzynią biegów.
Skrzynię już wymieniłem ale niepokoi mnie wiele problemów.
Silnik pracuje poprawnie w czasie jazdy ale na biegu jałowym nie trzyma obrotów - na liczniku jest ok, skazówka ani drgnie.
Mechanior - dislowiec posłuchał o powiedział , że wtryski sa ok - to wina regulatora. Jakiego? Ciśnienia paliwa?
W czasie pracy silnika na biegu jałowym, regularnie "pstryka" jakiś przekażnik pod deską po lewej stronie kierowcy.
W czasie "pstrykania" spada jakoś oświetlenia no i zauwazyłem, że i obrotów.
Jaki to jest przekażnik i do czego służy?
A może jakieś piny w kostkach są luźne i dlatego takie wahania napięcia?
Gdy na dworze jest zimno silnik odpala bez problemów ale z lewej strony samochodu z silnika wydobywa się jakiś zgrzytanie.
Jak wcisnę sprzęgło hałas ustaje. ustaje też gdy samochód się rozgrzeje.
Prosze was wszystkich o pomoc w rozwiązaniu tych problemów mechanicznych bo te niesprawności wyprowadzaj a mnie już z równowagi.
Wszystkim dziekuję i pozdarwiam