temperatura

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Re: temperatura

Postprzez Owca poniedziałek, 3 października 2005, 10:32

Anonymous napisał(a):
smariusz napisał(a):witam

kangoo 1400 z gazem,
od pewnego czasu wentylator włącza się bardzo często,
temperatura silnika wzrasta, wypluwa plyn przez korek,
co radzicie?

1.Zapowietrzony układ, 2.do dupy płyn, 3. Najbardziej prawdopodobne--->termostat do wymiany. :cry:
Avatar użytkownika
Owca
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 19
Dołączył(a): niedziela, 17 kwietnia 2005, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Owca poniedziałek, 3 października 2005, 10:33

Przerabiałem wszystkie trzy opcje w równych odstępach czasu. Mniej więcej co 700-750km
Avatar użytkownika
Owca
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 19
Dołączył(a): niedziela, 17 kwietnia 2005, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez PanKot poniedziałek, 3 października 2005, 11:42

Można wyjąć termostat - wtedy powinien silnik dłużej się nagrzewać i nie powinno być bąbelkowania w zbiorniku wyrównawczym. Bez termostatu można trochę pojeździć i sprawdzić jak to dalej wygląda.
Sprawdź jeszcze świece, jak wyglądają, poważne przedmuch mogął też zanieczyszczać świece.
Mimo wszystko - obstawiam uszczelkę pod głowicą.
Pęknięcie uszczelki może mieć różne objawy, zależy który kanał przedmucha.
Takie same objawy jak opisywane miałem w Nissanie i tam przedmuchało mi uszczelkę pomiędzy kanałem chłodzenia a cylindrem.
Silnik stracił na mocy i wywalało mi płyn przez zbiorniczek wyrównawczy.
Zanim pojechałem do naprawy to jeszcze się pogorszyło i w spalinach miałem wodę (biały dymek). Płynu ubywało w zbiorniczku i przegrzewał się silnik. Tydzień tak jeździłem zanim zdecydowałem się na naprawę. Też szukalem przyczyn w termostacie.
W Kangoorku przepaliła mi się uszczelka ale pomiedzy kanałem olejowym a cylindrem. To była już całkowita porażka. Smród spalonego oleju. Wywaliło bagnet od sprawdzania poziomu, no i w spalinach był olej.
Kopcił na niebiesko aż się zapaliły opary oleju w tłumiku.
Normalnie - pożar. Zadymiłem cały parking.
Prawdopodobnie mechanik, który mi to naprawiał nie wymienił mi uszczelniaczy na popychaczach (choć to podstawa przy naprawie) bo teraz bardzo bierze mi olej i znów czeka mnie rozbieranie silnika.
1,2;RN;60KM; żółty'98; tył-drzwi, CB-Alan-101, alu15", wersja sportowa (trampki w bagażniku).
MB 123 230CE 1984r.
Avatar użytkownika
PanKot
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1650
Dołączył(a): niedziela, 4 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez branio wtorek, 4 października 2005, 11:13

Jeśli piszesz o uszczelniaczach trzonków zaworowych,to można to zrobić nie ściągając głowicy :idea:
Can go. Kangoo
Zahaczony kłapacz z Junkersem
Avatar użytkownika
branio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3970
Dołączył(a): wtorek, 15 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez PanKot sobota, 8 października 2005, 14:25

A jak rozepnie się zawory to one nie wpadną do środka?
1,2;RN;60KM; żółty'98; tył-drzwi, CB-Alan-101, alu15", wersja sportowa (trampki w bagażniku).
MB 123 230CE 1984r.
Avatar użytkownika
PanKot
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1650
Dołączył(a): niedziela, 4 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez branio niedziela, 9 października 2005, 13:04

Nie,jeśli oprze się na tłoku który będzie w górze.
Can go. Kangoo
Zahaczony kłapacz z Junkersem
Avatar użytkownika
branio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3970
Dołączył(a): wtorek, 15 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia strona

Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron