MRUGAJĄCY IMMOBILAJZER

Wiem jak coś zrobić lub mam wiedzę, którą chcę się podzielić z innymi

Postprzez _ONE_ czwartek, 2 lutego 2006, 12:50

1. Immobilizer znajduje się w aucie.
2. Immobilizer może "zapomnieć" kod zaprogramowanego kluczyka - wtedy robimy resynchronizację (uczymy immobilizer rozpoznawać zapomniany kluczyk)
3. Resynchronizacja i programowanie kluczyka to 2 różne sprawy
(onanista-organista :twisted: )
4. Nie proponowałem wymiany cewki a jedynie przelutowanie
płytki elektroniki (podgrzanie połączeń lutowanych)
5. BTW Zaprogramowana kość może zgubić program z różnych przyczyn
Obrazek
Avatar użytkownika
_ONE_
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1819
Dołączył(a): środa, 24 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez dti czwartek, 2 lutego 2006, 20:33

o ja pierdzielę,chyba cza bardziej szanowac ten działający kluczyk
1.9dti-dla nas morska pięknośc.
GG 2220895
Avatar użytkownika
dti
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 118
Dołączył(a): czwartek, 8 września 2005, 23:00
Lokalizacja: głogów

Postprzez skarb piątek, 3 lutego 2006, 04:14

Uważajcie na kombinacje z naprawami immobilajzerów !!!

Jeżeli jesteście właścicielami samochodziku od nowości - może być to argumentem do niewypłacenia odszkodowania z AC w przypadku zaginięcia autka dla zakładu ubezbieczeń - powiedzą,że macie podrobiony kluczyk.

pozdro
2008 Kangoo II Privielege 1.5 dci 105 km - wszystkomający z cennika z wyjątkiem dachu szklanego.
2004 Kangoo I Helios 1.5 dci - 102 km
Avatar użytkownika
skarb
Kangooekspert
Kangooekspert
 
Posty: 852
Dołączył(a): wtorek, 12 kwietnia 2005, 23:00
Lokalizacja: ŁÓDŹ

do skarba

Postprzez dti piątek, 3 lutego 2006, 14:39

a więc co radzisz przyjacielu skarb,? pozdrawiam
1.9dti-dla nas morska pięknośc.
GG 2220895
Avatar użytkownika
dti
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 118
Dołączył(a): czwartek, 8 września 2005, 23:00
Lokalizacja: głogów

Postprzez skarb piątek, 3 lutego 2006, 19:50

W przypadku napraw alarmów, immobilajzerów i kluczyków proponuje albo jechać do autoryzowanej stacji Renault i wziąć koniecznie f-vat na naprawę albo do innego elektryka i też wziąć koniecznie rachunek. W momencie gdy (odpukać) znikną Ci samochód - ubezpieczyciel wezmie kluczyki do ekspertyzy - czy są oryginalne i czy nie było w nich nic kombinowane. Jeśli nie będziesz miał kwitu na naprawę to Ci powiedzą, że dorabiałeś kluczyki w celu ukradnięcia samochodu i wyłudzenia odszkodowania. Przy zawieraniu Umowy ubezpieczeniowej oświadczasz iż dysponujesz dwoma oryginalnymi kluczykami - jak zaczniesz sam je na własną rękę naprawiać to w rozumieniu ubezpieczyciela przestaną być oryginalne.

Wiem coś o tym bo mój szwagier aktualnie wygrał w sądzie podobną sprawę z Compensą. Niestety na odszkowdowanie za skradzione Polo czekał dwa i pół roku.

Pozdro
2008 Kangoo II Privielege 1.5 dci 105 km - wszystkomający z cennika z wyjątkiem dachu szklanego.
2004 Kangoo I Helios 1.5 dci - 102 km
Avatar użytkownika
skarb
Kangooekspert
Kangooekspert
 
Posty: 852
Dołączył(a): wtorek, 12 kwietnia 2005, 23:00
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Postprzez KiK czwartek, 23 lutego 2006, 22:19

_ONE_ napisał(a):1. Immobilizer znajduje się w aucie.
2. Immobilizer może "zapomnieć" kod zaprogramowanego kluczyka - wtedy robimy resynchronizację (uczymy immobilizer rozpoznawać zapomniany kluczyk)
3. Resynchronizacja i programowanie kluczyka to 2 różne sprawy
(onanista-organista :twisted: )
4. Nie proponowałem wymiany cewki a jedynie przelutowanie
płytki elektroniki (podgrzanie połączeń lutowanych)
5. BTW Zaprogramowana kość może zgubić program z różnych przyczyn


_ONE_ możesz rozwinąć tę myśl z przelutowaniem płytki elektroniki? o ile dobrze zrozumiałem to chodzi o tę płytkę która jest w pierścieniu na stacyjce - czy może o jakiejś innej? W jaki sposób dokładnie tę czynność wykonać tak by nic nie uszkodzić?
Dzisiaj ASO stwierdziło, że cała instalacja immo na kompie wyszła OK, kluczyki OK ale nie wiadomomo czemu kody z kluczyków nie są zczytywane przez cewkę [jak to pan w ASO określił - antenkę] Zaproponował wymianę cewki i [wskazał to jako konieczność] jednocześnie wymianę bloku dekodera co w sumie kosztowałoby mnie 1300.
Będę wdzięczny za informację.

Kuba
www.pomozlence.pl/aukcja.html
Czarny XX Super Blackbird '01
Granatowy C8 2,2 '03
Czerwony Kangoorek 1,4 `99 ... już ex
Avatar użytkownika
KiK
Łubu dubu, łubu dubu, niech nam żyje Prezes i jego Pomocnik naszego klubu, NIEEECH ŻYYYJEEE NAM!
Łubu dubu, łubu dubu, niech nam żyje Prezes i jego Pomocnik naszego klubu, NIEEECH ŻYYYJEEE NAM!
 
Posty: 1323
Dołączył(a): sobota, 4 lutego 2006, 00:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez _ONE_ piątek, 24 lutego 2006, 07:59

Było o tym w inym wątku... poszukaj.
Pisząc o przelutowaniu miałem na myśli płytkę kluczyka - tak jak pisałem u teścia udało mi się to zrobić - w sytuacji gdy immobilizer przestał rozpoznawać JEDEN kluczyk.
Co do ASO i immoblizera to jeżeli nikt nie naprawi usterki - specjalizowany serwis elektroniki samochodowej (nie ASO) to proponuję
zrobić obejście fabryki i zastosować inne zabezpieczenie... szkoda nerwów i kasy.
Obrazek
Avatar użytkownika
_ONE_
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1819
Dołączył(a): środa, 24 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Adro piątek, 24 lutego 2006, 13:26

Podkleję się pod wątek, też traktuje o mrugającym immo.
U mnie wygląda to nieco inaczej: lampka immobilisera mruga po przekręceniu kluczyka. Wkładam drugi klucz - jest OK, odpalam. Za innym razem wkładam ten drugi klucz - mruga. Zamieniam kluczyki - odpala. Istna głupawka. Raz działa jeden, raz drugi. Przez to muszę nosić z sobą dwa klucze, a te do mikrusów nie należą.
ASO niewiele pomogło. Zresychronizowali klucze i dupa. Nic nie dało. Zaproponowali oczywiście wymianę kluczyków, trywialne 650 złociszów od sztuki...
Kangoo'99 1.2 Yello
Avatar użytkownika
Adro
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 45
Dołączył(a): poniedziałek, 5 stycznia 2004, 00:00
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez KiK piątek, 24 lutego 2006, 15:36

Adro ja mam dokładnie ten sam problem tylko, że dochodzi do tego jeszcze w ogóle problem z rozładowaniem immo. Z tego co się orientuję to mój kangur właśnie "wytacza" się z ASO - niestety nie mam łączności z żoną bo jej komórka padła ale pracowali nad nim do samego końca. Jak już się dowiem to dam znać... ale popracuję jeszcze nad samym transponderem umieszczonym w pierścieniu. Może coś pomoże :(

Kuba
www.pomozlence.pl/aukcja.html
Czarny XX Super Blackbird '01
Granatowy C8 2,2 '03
Czerwony Kangoorek 1,4 `99 ... już ex
Avatar użytkownika
KiK
Łubu dubu, łubu dubu, niech nam żyje Prezes i jego Pomocnik naszego klubu, NIEEECH ŻYYYJEEE NAM!
Łubu dubu, łubu dubu, niech nam żyje Prezes i jego Pomocnik naszego klubu, NIEEECH ŻYYYJEEE NAM!
 
Posty: 1323
Dołączył(a): sobota, 4 lutego 2006, 00:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Brada piątek, 24 lutego 2006, 23:48

DTI, czytasz co Oni tu wypisują? Trzeba te nasze działające kluczyki w baterie całować. Ja na myśl o utraceniu tego działającego cały drżę.
fioletowy 1,9dTi 2002r. Pełna opcja; ABS, 4 x SRS, klima, schowki lotnicze...
Obrazek ! SPRZEDANY !
Avatar użytkownika
Brada
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 465
Dołączył(a): poniedziałek, 26 kwietnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Sobótka

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wiem

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron