No, szkoda, że nie powiedziałeś, że chodzi o plik: 1_silnik.pdf.
Patrzyłeś na wykładzinach,sory

zuwik napisał(a):Normy Zbyszku, EURO3 (czy 2) To prawda, na komputerach nie zyskujesz nic, oprócz ograniczenia emisji szkodliwych substancji (nie chodzi o skład paliwa, tylko żeby spalanie było całkowite i zupełne, czyli nie wylatywało ani CO (przy za małej ilości paliwa), ani niedopalona mieszanka (przy za dużej). Sprawa nr.1 - silnik traciłby moc. Dlatego nie opłacało się mechanicznie regulować "na granicę", bo wystarczy spadek ciśnienia, wzrost temperatury i szlag wszystko trafia.
zuwik napisał(a): (...) Silnik 1.1 z Clio i 1.2 z Kangura nie różnią się pojemnością, zmiana oznaczenia nastąpiła bodajże przy przejściu z łańcuszka na pasek zębaty i wtrysk (choć głowy sobie uciąć nie dam), a nazwa jest po to, żeby je odróżnić. Tak naprawdę pojemność D7F to 1149, czyli 1.1.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości