przez Artjet piątek, 29 grudnia 2006, 22:00
Udało się. koniec stukania
Do końca nie wiadomo co było przyczyną natomiast to co zrobilismy w warsztacie to:
1. Drążki kierownicze miały luz - poszły do wymiany.
2. Były nie dokręcone sruby mocujace wahacz od strony silentbloków.
3. Przy zakładaniu wahaczy popełniłem szkolny błąd - nie wiedziałem że przed skręceniem przy silentblokach trzeba je rozprężyć (dla lajkoników takich jak ja tłumaczę - wymiany z reguły dokonujemy na podniesionym samochodzie - wahacz luźno wisi na mocowaniach np. dodatlkowy podnośnik podstawiamy pod wahacz i podnosimy do góry - okazuje się że powinno się go podnieść tak jak by bylo podniesione również koło - bo powoduje to zrywanie silentbloków). Mam nadzieję że to co napisałem o rozprężaniu tych wahaczy jest w miarę jasne bo ciężko to opisać.
pozdrawiam
Białe Kangoo II 1,6 16V