Czy ktoś z was ma już jakieś doświadczenia w tej materii. Nurtują mnie głównie następujące pytania:
- Czy zakładać instalację tzw. suchą (sam podtlenek do kolektora+dodatkowy wtryskiwacz)za ok 4000 czy może dołożyć jeszcze 1500 i mieć zestaw który miesza podtlenek z paliwem wcześniej?
- Inwestowac dodatkowo w komputer który zadba bym odpalał to wszystko powyżej 2500 obr/min i przy maksymalnie wciśniętym gazie. Czy zdać sie na własne umiejętności i jakiś bezpiecznik (żeby nie było przypadkiem jakiegoś bum jak sie będzie spokojnie czekało na światłach albo na przejeździe
 )
 )
- Czy ogrzewacze butli i pokrowce termiczne to absolutna konieczność ? Widziałem już instalacje bez tego i działała?
- No i jaka firma? NoS jest niby najtańszy a w stanach to wręcz legenda i synonim takiej instalacji.







 ) ale ja bym sie chyba nie podjął montażu samodzielnie wiec to zawsze pare stówek wiecej trezba policzyć.
 ) ale ja bym sie chyba nie podjął montażu samodzielnie wiec to zawsze pare stówek wiecej trezba policzyć.
 A tak troche OT , to duże są koszta SWAPa 1.5 na 1.9 dCi
 A tak troche OT , to duże są koszta SWAPa 1.5 na 1.9 dCi  
  



