Spryskiwacze problem

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Postprzez mobarski poniedziałek, 7 lutego 2005, 13:05

No przyznam się że osobiście to tylko "nadzorowałem" - mam znajomego mechanika :D Ale było tak odłączył przewody od pojemniczka na płyn i oczywiście dwa zaworki odpowietrzające. Potem odłączył rurę na dole przy chłodnicy z prawej strony (nadmieniam że mam 1,2 silniczek) i najpierw wciskał sprężone powietrze z do tych wężyków koło pojemnika, a dolnym odpływała niezła maź. Potem płukał kilka razy wodą w podobny sposób (ale stwierdził, że nagrzewnica ma straszny opór bo mu wąż twardnieje :D , czyli jest dużo śmieci w nagrzewnicy. I było pytanie czy rozbieramy cały przód i wywalamy ok 400zł na nagrzewniczkę, czy robimy pułkankę???? Oczywiście z brajku czasu i drobnych :) wybrałem to drugie. To był jakiś środek do płukania chłodnic itp. Wlał go zamiast płynu, kazał pojeździć ok 35km na dosyć wysokich obrotach i potem to wylał i znowu płukał trzy razy ( w podobny sposób jak na początku). Doszło jeszcze tylko płukanie chłodnicy (tylko nie bezpośrednio a wtłaczał powietrze do węża z naciętym końcem za chłodnicą, a pomimo wszystko jakoś ten płyn się z tamtąd wydostawał. Na koniec nowy płyn i czapki i rękawiczki z głów i rąk mogę jeździć w zimę :D :D :D . Oczywiście to nie to co dawniej ale jednak. Koszt całości, czyli płynów i robocizny 100pln. Nie wiem czy jasno to opisałem, ale to trudne. Łatwiej pokazać :D . W razie niejasności postaram się wytężyć siły i jakoś dokładniej opisać
Maciek
Avatar użytkownika
mobarski
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 133
Dołączył(a): czwartek, 1 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Suchedniów

Postprzez PanKot poniedziałek, 7 lutego 2005, 13:44

Dzięki.
Jasne.
Już wiem o co chodzi.
Będę musiał zrobić to samo sam. No, może z pomocą brata.
1,2;RN;60KM; żółty'98; tył-drzwi, CB-Alan-101, alu15", wersja sportowa (trampki w bagażniku).
MB 123 230CE 1984r.
Avatar użytkownika
PanKot
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1650
Dołączył(a): niedziela, 4 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Crash poniedziałek, 7 lutego 2005, 20:38

Wracając do głównego tematu dostałem dzisiaj cynk że pompkę która de facto jest nierozbieralna można łatwo rozebrać i oczyścić. Okazało się że zaworek który wymieniłem od niedziałającej pompki był zatkany i teraz działa a niby zepsuta pompka od Scenica z której zwinąłem zaworek po przeczyszczeniu z syfu także jest ok ale trzeba będzie wymienić wejście do zbiorniczka płynu także mam pompkę na zapas jak mi padnie obecna :D

Pozdrawiam
Pozdrawiam

-=Crash=-
1.4i RN 2001 6 drzwi ;) PMS Edition CB-Radio
GG#234348
Avatar użytkownika
Crash
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 85
Dołączył(a): sobota, 15 stycznia 2005, 00:00
Lokalizacja: Swarzędz

Postprzez MK wtorek, 8 lutego 2005, 06:52

Jak masz coś na zapas to na pewno nigdy Ci śię nie zepsuje :P :P :P :P :P
Pozdrowienia Marcin
CLIO 3 1,6 16v 128KM GORDINI 2012r. - LPG STAG
Kangoo II 1,5dCi 115KM PRIVILEGE+ TomTom Edition 31.XII.2010r. srebrny
Porzuciłem akordeon, a szkoda.
Focenie wciąga!!! Jestem szumofobem i maniakiem ostrości!!!
Nikon D7100 Nikon D50


CHEVROLET SPARK M300 LS 1,2 16v 85KM 2010r. - LPG STAG - BYŁ!!!!
Avatar użytkownika
MK
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2004
Dołączył(a): poniedziałek, 24 maja 2004, 23:00
Lokalizacja: Cieszyn-Gród Trzech Braci

Postprzez Crash wtorek, 8 lutego 2005, 08:39

MK napisał(a):Jak masz coś na zapas to na pewno nigdy Ci śię nie zepsuje :P :P :P :P :P


I tu masz rację tak to kurde jest :D Żeby mieć niezawodny samochód trzeba by mieć drugi na zapas :D :D :D

Pozdrawiam
Pozdrawiam

-=Crash=-
1.4i RN 2001 6 drzwi ;) PMS Edition CB-Radio
GG#234348
Avatar użytkownika
Crash
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 85
Dołączył(a): sobota, 15 stycznia 2005, 00:00
Lokalizacja: Swarzędz

Poprzednia strona

Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron