Wymiana zamka we wlewie paliwa

Wymiana zamka we wlewie paliwa

Postprzez Mascot piątek, 17 listopada 2017, 13:01

Wygrzebałem swój stary post - wrzucam go tutaj, dla ułatwienia.


Zamek da się przełożyć w 5 minut, bez demolki. Korki od wlewu nie różnią się niczym w ph.I i II.


Patrząc od strony wewnętrznej, widać takie jakby trzy zatrzaski trzymające obudowę do zamka ( oznaczone czerwoną strzałką foto.1 i 2 ), należy między je a zamek włożyć płaski śrubokręt i podważyć. Plastik jest elastyczny, więc nie pęknie. Warto całą klapkę ogrzać suszarką ;)
Po podważeniu, zamek pięknie wychodzi, więc można przystąpić do jego zamiany. Zamek ma dwie wsuwki - węższą i szerszą, i ich odpowiedniki na obudowie ( niebieska strzałka ), więc nie ma szans żeby całość źle złożyć.
Cały zamek widoczny na ostatnim zdjęciu.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Kangoo 1.5 dCi ( 85km ) Helios 2007, niebieski Menthe TE J42 + R21 TXI 2.0 12V J7R czerwień 719 + R21 TurboD w kartonach :D
Zadomowiony - 22 czerwiec 2012 ( 235 695 km )
300 000 km - 12.paź.2016
Zdiagnozowany Renault-holik. Przypadek nie do wyleczenia
Avatar użytkownika
Mascot
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1288
Dołączył(a): wtorek, 3 sierpnia 2010, 13:01
Lokalizacja: Będzin ( Grodziec )

Powrót do Kangoo I

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości