_ONE_ a próbowałeś 165-ki z tą samą technologią? Wtedy dopiero miałbyś odzwierciedlenie fizyki w rzeczywistości. Jazda na szerszych gumach po błocie to jak aquaplaning w zwolnionym tempie. Jedzie gładko, póki nie jesteś zmuszony do gwałtownego manewru. A wtedy zaczynają się jaja

Jednakże: jeśli jest błoto, w którym oba rozmiary się zapadną - różnica jest mała; jeśli jest takie, że ani te, ani drugie się nie zapadną - różnica jest mała. A trafić tak, że 165 się zapadnie a 175 nie - to dość mały zakres. Więc nie mam zamiaru tu mówić, żebyście wkładali 165ki bo inaczej się pozabijacie, po prostu nie myślcie że skoro 175 jest lepsze, to co będzie jak włożycie 195. Takie odczucie, to jak _ONE_ właśni powiedział: kwestia technologii. Ale na fizykę nie ma mocnych. Takie same opony w mniejszym rozmiarze będą miały lepszą trakcję. Choć nieraz nieodczuwalnie.
P.S. Właśnie wróciłem z pierwszej zimowej przejażdżki w tym roku. Uch, szykuje się rok inwestycji. Muszę kupić kangoorkowi zarówno nowe adidasy, jak i trapery
