wyższy kangoorek

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

wyższy kangoorek

Postprzez dti sobota, 10 września 2005, 11:27

witam czy ktoś zna sposoby oraz ewentualne koszty,podniesienia kangurka ?,mam wersję 19dti z 2000r,chodzi mi o to żeby stał wyżej jak np.wersja PAMPA,czy wystarczy wymieni amorki?czy też potrzebne są inne modyfikacje.proszę o odpowiedż
Avatar użytkownika
dti
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 118
Dołączył(a): czwartek, 8 września 2005, 23:00
Lokalizacja: głogów

Postprzez Rafal niedziela, 11 września 2005, 13:23

Amorki nie decyduja o wysokosci od podlogi, decyduja "jak szybka" ta wysokosc sie zmienia jak wjedziesz w dziure... O wysokosci decyduje sprezyna tak jak jest z przodu, a z tylu role sprezyny pelnia drazki belki skretnej. Im wieksze obciazenie tym bardziej skreca sie drazek (sa razem 4) (zajrzyj sobie pod auto). Mozna je "przestawic" o jeden zabek, tak aby auto bylo wyzsze, ale... po pierwsze chetnije bedziesz wtedy pakowal ciezary az drazke trachnie i kangoor podwinie nożke pod siebie, i po drugie z doswiadczen klubowych wiemy ze po kilku latach drazki nie wychodza za łatwo, trza wiec uzyc pozadnego mlotka itd. Wszystko to powoduje ze po podwyzszeniu drazki pekaja jeszcze szybciej...
Ja sam zamierzalem to zrobic, ale zaniechalem z w/w powodow. Jezeli sie zdecydujesz pamietaj o ostroznym kombinowaniu z podnoszeniu srodka ciezkosci, zebys nie wyladowl po zakrecie do gory kolami...
No i jak zdecydujesz sie na podwyzszenie, to polecam drazki od kangoorow z podwyzszana ladownoscia, z tego co wiem to tam problem pekajacych drazkow nie wystepuje.
1998 kangoo 1,4 LPG -to był kangoor...
2006 kangoo pampa 1,5 dci
2006 trafic 2,0 dci -to był trafic....
2008
Avatar użytkownika
Rafal
Szaman klubowy
Szaman klubowy
 
Posty: 1339
Dołączył(a): poniedziałek, 29 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez zuwik niedziela, 11 września 2005, 14:25

1. Po Szamanie, no ale: amor nie ma nic do rzeczy (ja, niezbyt silny, wciskam amora do końca bez problemu, więc nie może on utrzymywać tony masy i jakichś 10 ton przeciążenia w zakręcie).
2. Masz 2000r, więc drążek powinien być pełny.
3. Jak chcesz podnieść, lepiej zainwestuj w twardsze amory (np. sachs gazowe), powinno wystarczyć, szczególnie, że środek ciężkości w Kangoorze jest mocno z przodu.
4. To trudniejsze niż się wydaje :wink: ale możliwe
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez _ONE_ niedziela, 11 września 2005, 16:30

Przodu nie podniesiesz tak łatwo... inne springi nic nie dadzą bo IMHO autko będzie bardzo twarde... no i gdzie znajdziesz takie springi - inna wysokość i liczba zwojów. Zawieszenie od pampy i 4x4 jest innej konstrukcji - amortyzatory mają w innym miejscu talerzyk, wahacze też są inne, a co ze zwrotnicą - jest identyczna? Też myślałem o wyższym przodzie, ale wymiana zawieszenia na te od pampy nie opłacała mi się. Nie ma problemu z kupnem amorków do wersji terenowej, ale co z resztą...?
Obrazek
Avatar użytkownika
_ONE_
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1819
Dołączył(a): środa, 24 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez dti niedziela, 11 września 2005, 18:58

witam,dzięki za odpowiedzi wobec porad fachowców zostawię zwierzaka na obecnych łapkach,pytałem bo dużo jeżdżę po polach i lasach(poszukiwania z wykrywaczem metalu),dlatego sobie pomyślałem że czasami mógłby by wyższy,ale i tak radzi sobie świetnie,jeszcze nigdy nie zdażyło mi się gdzieś utknąc albo zakopac , a jeżdziłem nawet po byłym ruskim poligonie.a więc dzięki jeszcze raz
1.9dti-dla nas morska pięknośc.
GG 2220895
Avatar użytkownika
dti
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 118
Dołączył(a): czwartek, 8 września 2005, 23:00
Lokalizacja: głogów

Postprzez branio niedziela, 11 września 2005, 20:44

Szukasz bombek, złomu,rurociągu :?: :?: :?: :lol:
Can go. Kangoo
Zahaczony kłapacz z Junkersem
Avatar użytkownika
branio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3970
Dołączył(a): wtorek, 15 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

do branio

Postprzez dti niedziela, 11 września 2005, 21:02

nie,tych rzeczy nie,ale monet , medali,odznaczeń,często handluję na allegro drobnymi starociami znajdywanymi przezemnie, mój nick to heres73,pozdrawiam
1.9dti-dla nas morska pięknośc.
GG 2220895
Avatar użytkownika
dti
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 118
Dołączył(a): czwartek, 8 września 2005, 23:00
Lokalizacja: głogów

Postprzez zuwik niedziela, 11 września 2005, 22:02

Zapomniałem - nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie prześwit przed tylnym kołem to 27cm i więcej raczej nie trzeba :) A z przodem byłoby ciężko. Choć nie jest to niemożliwe, ale najprawdopodobniej wiązałoby się z wymianą całego zawieszenia, o ile nie przebudową. Kiedyś dumałem nad spięciem dyfra, ale szybko uświadomiłem sobie, że to niemożliwe.
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

wy¿ej

Postprzez Krass sobota, 2 grudnia 2006, 00:47

Amo¿e by tak opony 165/80 R 14 czy jak kto woli 165R14 ?
Troszkê zawsze podwy¿sz± a z bie¿nikiem uniwersalnym np. Navigator 2
to Kangoorek bêdzie prawie :) terenowy.
Co wy na te oponki

pzdr
Krass
 


Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron