Witam. Mam Kangoo 1,4 . Od jakiegoś czasu silnik pracuje nierowno na wolnych obrotach - rzuca nim, nie ma utraty mocy czy innych objawów.
Wymieniłem świece, przewody wysokiego napięcia, sprawdzona cewka.
W jednym warsztacie zajmującym się Renault stwierdzili że łapie lewe powietrze, w Autoryzowanym Serwisie Renault stwierdzili na 100 % że to uszczelki pod kolektorem ssącym. Silniczek krokowy myty kilkakrotnie.
Uszczelki wymieniłem i dalej nierówno pracuje.
Nie mam pojęcia czego się jeszcze czepić a warsztaty za samą diagnozę zeżarły już 250 zł. Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie silniczka krokowego, jakiś pomiar.
Trafia mnie już coś bo chcę go sprzedać a taka praca może odstraszyć potencjalnego klienta.
Może ktoś miał podobny problem - POMOCY