Nierówna praca silnika na wolnych obrotach

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Nierówna praca silnika na wolnych obrotach

Postprzez turtl czwartek, 2 listopada 2006, 22:43

Witam. Mam Kangoo 1,4 . Od jakiegoś czasu silnik pracuje nierowno na wolnych obrotach - rzuca nim, nie ma utraty mocy czy innych objawów.
Wymieniłem świece, przewody wysokiego napięcia, sprawdzona cewka.
W jednym warsztacie zajmującym się Renault stwierdzili że łapie lewe powietrze, w Autoryzowanym Serwisie Renault stwierdzili na 100 % że to uszczelki pod kolektorem ssącym. Silniczek krokowy myty kilkakrotnie.
Uszczelki wymieniłem i dalej nierówno pracuje.
Nie mam pojęcia czego się jeszcze czepić a warsztaty za samą diagnozę zeżarły już 250 zł. Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie silniczka krokowego, jakiś pomiar.
Trafia mnie już coś bo chcę go sprzedać a taka praca może odstraszyć potencjalnego klienta.
Może ktoś miał podobny problem - POMOCY
Kangoo 1,4 E + SWG
żółty cytrynowy RN
Avatar użytkownika
turtl
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 55
Dołączył(a): wtorek, 11 maja 2004, 23:00

Postprzez MK piątek, 3 listopada 2006, 13:23

Zmień stację paliw - poważnie.
Pozdrowienia Marcin
CLIO 3 1,6 16v 128KM GORDINI 2012r. - LPG STAG
Kangoo II 1,5dCi 115KM PRIVILEGE+ TomTom Edition 31.XII.2010r. srebrny
Porzuciłem akordeon, a szkoda.
Focenie wciąga!!! Jestem szumofobem i maniakiem ostrości!!!
Nikon D7100 Nikon D50


CHEVROLET SPARK M300 LS 1,2 16v 85KM 2010r. - LPG STAG - BYŁ!!!!
Avatar użytkownika
MK
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2004
Dołączył(a): poniedziałek, 24 maja 2004, 23:00
Lokalizacja: Cieszyn-Gród Trzech Braci

Re: Nierówna praca silnika na wolnych obrotach

Postprzez darecki piątek, 3 listopada 2006, 19:15

turtl napisał(a): rzuca nim, nie ma utraty mocy czy innych objawów.

A może po prostu oberwała się poduszka pod silnikiem lub skrzynią?
było:kangoo 1.4 lpg 2001
jest:kangoo 1.5 dci 2011
darecki
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 474
Dołączył(a): poniedziałek, 28 marca 2005, 23:00
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów

Re: Nierówna praca silnika na wolnych obrotach

Postprzez B52 piątek, 3 listopada 2006, 20:20

turtl napisał(a):Witam. Mam Kangoo 1,4 . Od jakiegoś czasu silnik pracuje nierowno na wolnych obrotach - rzuca nim, nie ma utraty mocy czy innych objawów.
Wymieniłem świece, przewody wysokiego napięcia, sprawdzona cewka.
W jednym warsztacie zajmującym się Renault stwierdzili że łapie lewe powietrze, w Autoryzowanym Serwisie Renault stwierdzili na 100 % że to uszczelki pod kolektorem ssącym. Silniczek krokowy myty kilkakrotnie.
Uszczelki wymieniłem i dalej nierówno pracuje.
Nie mam pojęcia czego się jeszcze czepić a warsztaty za samą diagnozę zeżarły już 250 zł. Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie silniczka krokowego, jakiś pomiar.
Trafia mnie już coś bo chcę go sprzedać a taka praca może odstraszyć potencjalnego klienta.
Może ktoś miał podobny problem - POMOCY


to co , jeszcze go nie sprzedałeś :?: :?: :?:
Avatar użytkownika
B52
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 117
Dołączył(a): czwartek, 10 sierpnia 2006, 23:00
Lokalizacja: sznurowo podgórne

Nierówna praca silnika na wolnych obrotach

Postprzez turtl poniedziałek, 6 listopada 2006, 09:33

Niestety B52, kupić auto nowe w salonie, to nie problem ale sprzedać je to już schody. Najzabawniejsze jest to że mam dużo telefonów z miejscowości odległych o 500 - 700 km i nie chce się ludziom jechać tak daleko, a sęk cały chyba w tym że jakoś nikt nie przyjmuje do wiadomości że mam przejechane tylko 63 000 autem z 2001 roku.
Pozdrawiam Turtl
Kangoo 1,4 E + SWG
żółty cytrynowy RN
Avatar użytkownika
turtl
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 55
Dołączył(a): wtorek, 11 maja 2004, 23:00

Re: Nierówna praca silnika na wolnych obrotach

Postprzez shoem wtorek, 7 listopada 2006, 06:47

turtl napisał(a):Witam. Mam Kangoo 1,4 . Od jakiegoś czasu silnik pracuje nierowno na wolnych obrotach - rzuca nim, nie ma utraty mocy czy innych objawów.


Witam....

Kiedy regulowałeś zawory???
Shoem (...obecnie niezakangoorzony...)
Kangoo 1,4 OCEAN LPG (...to była fura...)
Słupsk
Avatar użytkownika
shoem
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 217
Dołączył(a): środa, 11 lutego 2004, 00:00
Lokalizacja: Słupsk

Nierówna praca silnika na wolnych obrotach

Postprzez turtl wtorek, 7 listopada 2006, 07:37

zaworów dawno nie regulowałem ale sprawdzałem ciśnienia na cylindrach i są równe i wysokie. po ostatniej konsultacji z mechanikiem z ASO padło podejrzenie na jedynążecz, która została - wadliwa praca jednego z wtrysków lub lewe powietrze pod wtryskiem - były demontowane i z pewnością nie wymieniono na nich oringów.
Będę walczył nadal, jak wreszcie znajdę przyczynę to powiadomię wszystkich, może ktoś będzie miał podobne kłopoty
Kangoo 1,4 E + SWG
żółty cytrynowy RN
Avatar użytkownika
turtl
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 55
Dołączył(a): wtorek, 11 maja 2004, 23:00

Postprzez shoem wtorek, 7 listopada 2006, 07:46

.....proponuje wyregulować zawory......szczególnie że jeździsz na lpg...

operacja trwa 30minut i na pewno nie zaszkodzi,
jeśli nie masz innych objawów, jak piszesz, to jest bardzo prawdopodobne że pomoże...

z doświadczenia wiem że lepiej dodać po 0,1mm do fabrycznych ustawień....

wg. instrukcji powinno się regulować zawory co 30 tyś.

u mnie przy podobnych objawach pomaga

Pozdrawiam
Shoem (...obecnie niezakangoorzony...)
Kangoo 1,4 OCEAN LPG (...to była fura...)
Słupsk
Avatar użytkownika
shoem
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 217
Dołączył(a): środa, 11 lutego 2004, 00:00
Lokalizacja: Słupsk

Nierówna praca silnika na wolnych obrotach

Postprzez turtl wtorek, 7 listopada 2006, 07:51

Chyba mnie do tego przekonałeś, dam znać o efektach
Kangoo 1,4 E + SWG
żółty cytrynowy RN
Avatar użytkownika
turtl
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 55
Dołączył(a): wtorek, 11 maja 2004, 23:00

Nierówna praca silnika na wolnych obrotach

Postprzez turtl środa, 8 listopada 2006, 16:18

SHOEM Powinienem Cię w tyłek całować, ile ja kasy i nerwów straciłem żeby ten silnik równo pracował.
Mój Kangór jest po regulacji zaworów - kosztowało mnie to 32 zł. z nową uszczelką pod pkrywę klawiatury, zawory na wydechu były podparte tj. nawet szczelinomierz 0,05 nie chciał się zmieścić a powinno być 0.25
Nasówa mi się jeden wniosek - ASO to kit jeżeli nie mają pożądnego mechanika, sama pieczątka w nagłówku cudów nie dokona.
Jeszcze raz dzięki, to nauczka dla innych: porozmawiajcie najpierw z kolegami z Klubu a na końcu latajcie po ASO
Wszystkim bezawaryjnej jazdy!!!
Kangoo 1,4 E + SWG
żółty cytrynowy RN
Avatar użytkownika
turtl
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 55
Dołączył(a): wtorek, 11 maja 2004, 23:00

Następna strona

Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron