
kavka napisał(a):Ale tu właśnie chodzi o to żeby auto zatrzymywało się jak najszybciej bez blokowania kół
chyba nie za bardzo rozumiem zasadność. zakładając ,że nie chodzi o jazde w stylu 0-180 kph i hamowanie do 0 kph kilka razy z rzędu i że seryjne hamulce (ok niech bedzie do pierwszych kilku użyć) pozwalają na zablokowanie kół przy hamowaniu to wg mnie są super. Jak wymienie sobie na wentylowane/nacinane sportowe super cuda kilkunasto zaciskowe i ich skuteczność jeszcze wzrośnie to logicznie rzecz biorąc koła się będą blokowały jeszcze szybciej albo przy lżejszym naciskaniu na pedał. I tu moje wątpliwości czy jak kupie sobie super-hiper-w stylu WIZZ'a to czy to znaczy ,że zatrzymam sie szybciej ? Bo wg mnie jak klocki i tarcze dają z siebie wszystko to reszta zależy już tylko od opony. Zgoda, hamulce są niewystarczające jak deptam pedał na maksa a auto sie zachowuje jak z ABS'em i nie moge zablokować kół- to wtedy racja.
Nie wiem czy ta kolejność jest dobra Twisted Evil
Znaczy się jest, jeżeli felgi które chce kupić tez będą 14-stki
Bo z tego co pisał Bullit lepiej najpierw zmienić na 15-stki żeby było miejsce na większą średnice tarcz...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości