
kavka napisał(a):Ale tu właśnie chodzi o to żeby auto zatrzymywało się jak najszybciej bez blokowania kół




 
 
 
   
   he he he
  he he he



chyba nie za bardzo rozumiem zasadność. zakładając ,że nie chodzi o jazde w stylu 0-180 kph i hamowanie do 0 kph kilka razy z rzędu i że seryjne hamulce (ok niech bedzie do pierwszych kilku użyć) pozwalają na zablokowanie kół przy hamowaniu to wg mnie są super. Jak wymienie sobie na wentylowane/nacinane sportowe super cuda kilkunasto zaciskowe i ich skuteczność jeszcze wzrośnie to logicznie rzecz biorąc koła się będą blokowały jeszcze szybciej albo przy lżejszym naciskaniu na pedał. I tu moje wątpliwości czy jak kupie sobie super-hiper-w stylu WIZZ'a to czy to znaczy ,że zatrzymam sie szybciej ? Bo wg mnie jak klocki i tarcze dają z siebie wszystko to reszta zależy już tylko od opony. Zgoda, hamulce są niewystarczające jak deptam pedał na maksa a auto sie zachowuje jak z ABS'em i nie moge zablokować kół- to wtedy racja.
 ) ... Napewno z punktu widzenia fizyki jest to do racjonalnego wytłumaczenia ale ja fizykiem nie jestem więc się nie wypowiadam tylko mówie jak na chłopski rozum to wygląda
 ) ... Napewno z punktu widzenia fizyki jest to do racjonalnego wytłumaczenia ale ja fizykiem nie jestem więc się nie wypowiadam tylko mówie jak na chłopski rozum to wygląda   
 Nie wiem czy ta kolejność jest dobra Twisted Evil
Znaczy się jest, jeżeli felgi które chce kupić tez będą 14-stki
Bo z tego co pisał Bullit lepiej najpierw zmienić na 15-stki żeby było miejsce na większą średnice tarcz...







Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości