


 Nikt Ci nie chciał zarzucać, że wieś robisz. Źle doczytane i tyle. Poprostu jest to tak poważna przeróbka oświetlenia, że wszyscy są ciekawi co i jak. No i czekamy na fotki po montażu. Acha i skan z przegłądu.
  Nikt Ci nie chciał zarzucać, że wieś robisz. Źle doczytane i tyle. Poprostu jest to tak poważna przeróbka oświetlenia, że wszyscy są ciekawi co i jak. No i czekamy na fotki po montażu. Acha i skan z przegłądu.   Żartuję!
  Żartuję!









Masaccio napisał(a):Właściwie to chyba formalnie przeglądu przejść nie powinien






 Pomarańczy nie pozbywam się bo mam białe autko i wszystko jakoś by mi się zlało . Diodek do jazdy dziennej nie zakładam ( mam oryginalne w zapasie od Audi S6 z czasów jak miałem swoją A4 ) bo żona by mi truła z pół roku
 Pomarańczy nie pozbywam się bo mam białe autko i wszystko jakoś by mi się zlało . Diodek do jazdy dziennej nie zakładam ( mam oryginalne w zapasie od Audi S6 z czasów jak miałem swoją A4 ) bo żona by mi truła z pół roku   Na razie z braku czasu jest Stop z moim dziełem , ale weekend jest blisko i znowu będę mógł działać . Zresztą lampy tego typu to jest moja druga produkcja . Miałem kiedyś Audi 80 B4 i tam robiłem bi-xenon tez w ten sam sposób , z tym że tam mogłem kupić szklany klosz do lampy zespolonej .
  Na razie z braku czasu jest Stop z moim dziełem , ale weekend jest blisko i znowu będę mógł działać . Zresztą lampy tego typu to jest moja druga produkcja . Miałem kiedyś Audi 80 B4 i tam robiłem bi-xenon tez w ten sam sposób , z tym że tam mogłem kupić szklany klosz do lampy zespolonej . 

Lampek nie sprzedaje bo to będą prawdopodobnie jedyne znane mi egzemplarze
 
 



skarb napisał(a):A swoją drogą co myślicie o obozach pracy przymusowej wytwarzających lampy wg patentu kolegi krzysaudi.



Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość