PanKot napisał(a):Dziś będę robił próby z filtrem stozkowym.
Obk chłodnicy mam sporo miejca po prawej stronie i tam zamierzam go umieścić.
Chyba długość rury doprowadzającej powietrze od filtra stożkowego nie będzie miała znaczenia?
Tak jak powiedziałem, tak zrobiłem.
Mam już filterek załozony. Zmieścił się z prawej strony pomiędzy chłodnicę a przegrodę od lampy. Połaczony jest rurą o zmiennej średnicy długości około 70cm. Zamocowany został wysoko, tuż pod maską aby nie łapał syfu z jezdni.
Przy okazji tej robotki okazało się że linka od gazu jest luźna. Spadła blokada mocująca pancerz.
Robiłem testową jazdę i już wszystko jest OK. Nie wiem czy przyczyną spadku prędkości była luźna linka czy opory powietrza na wlocie. Trochę trzeba pojeździć bo z tą prędkością to u mnie bywało różnie, czasmi odpuszczało i mogłem rozpędzać się normalnie a czasmi następowała jakś blokada i spadek prędkości. Zobaczymy.
Mam za to nowy problem (widać nie może być za różowo): teraz nie mam gdzie podłączyć wężyka odpowietrzenia komory zaworów. Prowizorycznie puściłem go pod silnik ale tak nie może być bo w samochodzie czuć smród oleju, no i chyba jest to całkiem nie ekologicznie.
Abym się za bardzo nie cieszył to okazało się, że przy wycinaniu katalizatora jakiś kawałek musiał wpaść do tłumika i teraz mi brzęczy. Niestety nie można go wytrząsnąć, siedzi gdzieś między przegrodami i brzęczy. Czyż to nie jest złośliwość przedmiotów martwych??!!