przez Mascot poniedziałek, 11 stycznia 2016, 10:10
Nie wiem, czy już pojechałeś ale ...
Kluczyk na zapłon, grzanie świec i odpalaj. Są temperatury około minusowe, jeśli wszystko będzie ok, powinien odpalić za pierwszym razem.
Sprawdź, pracę na biegu jałowym, oraz czy nie świeca się jakieś kontrolki.
W czasie jazdy, moc powinien rozwijać płynnie od ok 1700 obr./min/ do 3300 obr./min.
Jeśli kopci na czarno, przy wyższych prędkościach obrotowych, to gdzieś przepala olej - najprawdopodobniej turbo.
Włóż głowę pod niego i sprawdź wycieki oleju. Warto spojrzeć w zderzak i dół intercoolera, czy nie gromadzi się w nim olej.
Sprawdź przewody paliwowe, czy nie ma w nich, bąbelków powietrza, oraz jakiej firmy jest filtr paliwa ( najlepiej, żeby był Purflux ).
Co do lakieru - przypatrz się, na linię odcięć. Cieniowanie, niweluje się, przy listwach, lampach lub ostrych przetłoczeniach. Oryginalny lakier, powinien być gładki w strukturze. Często, po lakierowaniu, wychodzi tzw. " skórka pomarańczy ", czyli dość chropowata powierzchnia. Śruby w drzwiach mocujące je,powinny mieć kolor nadwozia.
Kangoo 1.5 dCi ( 85km ) Helios 2007, niebieski Menthe TE J42
Zadomowiony - 22.06.2012 ( 235 595 km )
Druga belka wjechała pod budę - 15.11.2019 ( 330 450 km )
100 000 km z kangurem - 30.05.2020 ( 335 595 km )