Paweł też ma domyk
Lewą szybę przy przełączniku impulsowym podłącza się tak samo jak i zwykły przycisk. Sterowanie prawą szybą zrobiłem na dwóch przekaźnikach - takie miałem pod ręką

Ciekawy myk zastosowałem z tym kablem prądowym, na którym stale ma być zasilanie. Nie wkładałem nowych pinów i kabli do złącza drzwi-buda, tylko uciąłem kabel masowy i z niego zrobiłem zasilanie hehe

W drzwiach już zrobiłem masę.
Brakuje mi czegoś.... Wiecie czego? - nie wiecie
Chcąc zostawić auto zamknięte, ale z uchylonymi szybami trzeba zamknąć centralny przyciskiem na konsoli z włączonym zapłonem i dopiero wysiąść wciskając cycek na podniesionej klamce. Kombinowałem zrobić styk pływakowy - ciężarek nurkujący w oleju. Z chwilą zamknięcia siłownika zamka, cięgno przesuwa się w dół, ciężarek na sznurku pokonuje opór oleju i u dołu zbiorniczka łączy sobą dwie blaszki. Wtedy po ponownym naciśnięciu pilota na zamknięcie, można by zasterować przekaźnik

Nawet już zrobiłem taki trik, ale.... 1 na 10 nie łączyło. Wiem, że są przekaźniki czasowe, ale myślałem nad czymś dziwnym

Może z czasem wpadnę na jakiś pomysł.
Podmiejski, widzę u Ciebie błąd - bezpiecznik zaraz przy sterowniku, a nie na początku zasilania

Po za tym pytanko. Czy Twój przekaźnik przejdzie przez dziurę w tapicerce gdyby ją trzeba było zdjąć? U siebie trochę rozpiłowałem
