Witam

Zanim zaczniesz pisać w innych działach przedstaw się

Witam

Postprzez osama78 piątek, 14 października 2005, 14:37

Mam kangurka 1,9 dieselek 65KM trochę mułowaty. Czy ktos ma pomysł na ulepszenie? Dzieki za fatygę.
Avatar użytkownika
osama78
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 12
Dołączył(a): czwartek, 13 października 2005, 23:00
Lokalizacja: Łeba

Postprzez slawas3 piątek, 14 października 2005, 17:52

tez jestem tu nowy ale wydaje mi sie, iż koledze dzialy sie pomylily :wink: :o

_____________________________
Pure Kangoo 98’ D7F 1,2 RT samczyk
Avatar użytkownika
slawas3
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 126
Dołączył(a): sobota, 17 września 2005, 23:00
Lokalizacja: Goleniów

Postprzez zuwik piątek, 14 października 2005, 18:02

Każdy wita się na swój sposób :wink:

Witamy nowego, coś więcej o Kangoorku i sobie, dlaczego akurat to autko.

A co do silnika - to diesel, na innym przełożeniu, więc nie można odnosić tych 65KM do "benzynowych". Czy to Twoje pierwsze doświadczenia z dieslami?
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez osama78 piątek, 14 października 2005, 18:09

jest to muj drugi kangurek miałem czerwonego teraz bialego oba dieselki. Choc bardzo się różnią. Własznie osiągami oaba 65 KM , ale czerwony z 98r. miał takie kopyto pomarzyć a biały z 2000r. to muł. Jestem bardzo zadowolony, ale chcial bym żeby biały miał lepsze osiągi to przecież o dwa lata starszy kangurek. Jestem z Czech wiec sorky za pisownie. Pozdrawiam
Avatar użytkownika
osama78
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 12
Dołączył(a): czwartek, 13 października 2005, 23:00
Lokalizacja: Łeba

Postprzez osama78 piątek, 14 października 2005, 18:20

Ja witam wszystkich co lubią kangurka, ja się zdecydowałem bardzo szybko otóz pali mało, duzo pakowny( drzewo, cegły, cement, meble atd..), osiągi, cena zagrała bardzo duzą role przy wyborze auta no i zapomniał bym mam psa Doga niemieckiego 63kg ten samochód jest dlaniego idealny. Kangoo jest moim 3 dieselkiem. Białego kupiłem po wypadku naprawiony w polsce.
Tak naprawili że juz wymieniłem pompę wtryskową, chłodnicę ( dali od benzyniaka),sprzęgło, swiece, no i uszczelka pod głowica. Teraz mam do naprawy przeguby ( chrupią na zakrętach) i obudowe termostatu (pekła). Troche wydałem pieniedzy więc mam nadzieje ze było warto. Lubie to cacko.
Marzy mi się 1,5 dci 80KM.
Avatar użytkownika
osama78
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 12
Dołączył(a): czwartek, 13 października 2005, 23:00
Lokalizacja: Łeba

Postprzez slawas3 piątek, 14 października 2005, 18:54

Witam" kangura" z Czech :!:
Co prawda nie mam doświadczenia z dieslami w kangurach ale przez 12lat jeżdziłem "mercem"207D. Powiem jedno diesel-dieslowi nie jest równy ( wystarczy raz "przegrzać" i po śpiewie).Proponuję wymienić filtr paliwa i powietrza,sprawdzić wtryski i ciśnienie w cylindrach,a może wystarczy zmienić tylko stację na której tankujesz?
Pure Kangoo 98’ D7F 1,2 RT samczyk
Avatar użytkownika
slawas3
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 126
Dołączył(a): sobota, 17 września 2005, 23:00
Lokalizacja: Goleniów

Postprzez osama78 piątek, 14 października 2005, 19:20

To co pisałesz o filtrach i wtryskach zrobiłem , ale niewiem jak się sprawdza ćiśnienie w cylindrach i co mi to powie? Jest też taka prawda że originalnie była pompa wtryskowa Lukasa elektronik, ale na niej niepojeżdziłem bo padła mi uszczelka pod głowica a mechanici wymienili błędnie pompę wtryskową Lukasa na Boscha z VW. (zamiast wymienic uszczelkę). Teraz mam tak że koszty instalacji elektronika są masakrycznie duże 3000zł (przesada). Poczekam az się mechanicy nauczą naprawiac te elektroniki. Zatem szukam mozliwości ztuningowania tego co mam( pompa mechaniczna diesel 65KM) Duzo szukam mało znalazłem. Pozdrawiam
Avatar użytkownika
osama78
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 12
Dołączył(a): czwartek, 13 października 2005, 23:00
Lokalizacja: Łeba

Postprzez slawas3 piątek, 14 października 2005, 19:55

Ciśnienie w cylindrch to nic innego jak stopień sprężania paliwa w każdym cylindrze( inaczej "garze").W dieslach,z tego co pamiętam powinno wynosić ok. 22-28 bar!( w benynie ok.8-9bar)wartości mogłem pomylić.Powie Ci ono o stopniu zużycia silnika(czy pierścienie są ok, czy trzymają wszystkie zawory, czy głowica jest prosta, czy nie ma "przdmuchów" między cylindrami-jednym słowem świadczy o ogólnej kondycji silnika).Mierzymy je za pomocą specjalnego manometru wstawionego w miejsce świecy każdego cylindra(może być też z rejestratorem). Acha, ciśnienie we wszystkich cylindrach powinno mieć podobne wartości.
Pure Kangoo 98’ D7F 1,2 RT samczyk
Avatar użytkownika
slawas3
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 126
Dołączył(a): sobota, 17 września 2005, 23:00
Lokalizacja: Goleniów

Postprzez osama78 piątek, 14 października 2005, 20:27

Fajnie wiedzieć sprawdzę wszystkie gary. Choć myśle że to że niema osiągów jest dlatego ze ma nieoryginalną pompę. mechanik mówił (ten co robił uszczelkę) że cylindry są OK! tylko jeden ma delikatne ryskę. A wiesz coś o rozwiercaniu głowicy żeby mieć większe osiągy? Pozdrawiam
Avatar użytkownika
osama78
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 12
Dołączył(a): czwartek, 13 października 2005, 23:00
Lokalizacja: Łeba

Postprzez slawas3 piątek, 14 października 2005, 20:41

Rozwiercanie głowicy-co to da? Chodzi najprowdopodobniej o zwiększeni pojemności skokowej silnika czyli cylindrów? Może lepiej zainwestować w mocniejszy silnik?
Pure Kangoo 98’ D7F 1,2 RT samczyk
Avatar użytkownika
slawas3
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 126
Dołączył(a): sobota, 17 września 2005, 23:00
Lokalizacja: Goleniów

Następna strona

Powrót do Jestem tu nowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron