
stawis napisał(a)::-)
nasz kangoorek (2002 roczek) ma przejechane teraz 55000 i wszystko bez zastrzezen po za jednym-drzeniem kierownicy jak wolno jade ,tak do 60 km/h, potem drgania zanikaja,byl uderzony w prawy bok ,wymienimny byl tylko blotnik i prawy leflektor,nie wiem jak tarcza hamulcowa i poloska ?!? "specjalista" w pzu i w warsztacie stwierdzili, ze zawieszenie i uklad kierowniczy sa ok , znajac tych specjalistow boje sie ze ta opinia nie jest zbyt pewna i dlatego umowilem sie na dzisiaj do serwisu , ktory ma same plusy za naprawy i diagnozy ,co do paska to napewno zmienie tak samo jak olej i filtr , nie wiem jak go traktowal poprzedni wlasciciel ?!? ,wlosi maja podobno za duzy tempramencik , co do osiagow hmm
wiecej jak 165 nim nie jechalem ze wzgledu na nasze drogi , spalanie nie jest zle , beZ przekraczania 120 km/h miesci sie w 5,5 l/100km na trasie, po miesie nie przekracza 6,8 l / 100 km , ale za malo jeszcze mam wyjezdzone zeby byly to wyniki miarodajne , a adaca nie mam zamontowanego wiec sa to wartosci wynikajace po zjezdzeniu calego baku ?!?
podoba mi sie za to pilocik ,sterownik do radyjka przy kierownic zamontowany , szkoda tylko ze to kaseciak na nie cd "=( moze gdzies mi sie uda znalesc radyjko do renowki z cd
po wyplacie dam do sprawdzenia pasek rozrzadu![]()
pzdr dla kangoooomaniakow
Szupla napisał(a):I ja witam i pozdrawiam.
Apropo koloru - też mam taki i na początku nie bardzo mi się podobał, ale teraz widzę same plusy: nie widać brudu, zarysowań, nie nagrzewa się, w środku współgra z plastikami i obiciami itp. itd.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość