
loocky napisał(a):PanKot napisał(a):1. rurę czarną i tłustą
2. takie przedmuchy nie występują
Więc olej dostaje się do komory spalania albo przez zawór, albo przez pęknięty inny pierścień niż w/w.
Moim zdaniem jest jeszcze jedno wyjście-kupić inny 1.2. Remont , jak piszesz to duże koszty , zmiana na 1.4- kupno kompletnego silnika( z wiązką kompem itp) to też spory wydatek. A może się okazać , że nie pasuje do skrzyni i ciężko kupić "zdrowy" 1.4 w dobrej cenie. Myśle , że 1.2 bez problemu kupisz poniżej 1,5 tys zł.PanKot napisał(a):Mam czas na zebranie gotówki i zastanowienie się co dalej robić z tym silnikiem. Remontować te 1,2 czy wymienić na 1,4?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości