Przeszczep silniczka

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Postprzez ziggy niedziela, 5 marca 2006, 07:32

branio napisał(a):Już widzę z jaką ochotą byś podchodził do D7F :lol:



Wczym haczyk bo nie jarze :?

--
Pozdrawiam Ziggy
Avatar użytkownika
ziggy
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 36
Dołączył(a): sobota, 4 lutego 2006, 00:00

Postprzez PanKot niedziela, 5 marca 2006, 08:42

ziggy napisał(a):
branio napisał(a):Już widzę z jaką ochotą byś podchodził do D7F :lol:



Wczym haczyk bo nie jarze :?

--
Pozdrawiam Ziggy


D7F to silniczek o pojemności 1,2 i mocy 60KM
więc chyba nie brudziłbyś rąk naprawą takiego.
Wolałbyś zrobić przekładkę z ferrari niż remont takiego małego D7F.
1,2;RN;60KM; żółty'98; tył-drzwi, CB-Alan-101, alu15", wersja sportowa (trampki w bagażniku).
MB 123 230CE 1984r.
Avatar użytkownika
PanKot
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1650
Dołączył(a): niedziela, 4 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez branio niedziela, 5 marca 2006, 09:02

ziggy napisał(a):
branio napisał(a):Już widzę z jaką ochotą byś podchodził do D7F :lol:



Wczym haczyk bo nie jarze :?

Jak zrobisz to będziesz wiedział :)
Can go. Kangoo
Zahaczony kłapacz z Junkersem
Avatar użytkownika
branio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3970
Dołączył(a): wtorek, 15 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez PanKot poniedziałek, 6 marca 2006, 14:57

Zacznę od tego, że bardzo się cieszę, że nasza stronka znów działa bo juz byłem bliski rozpaczy.
Mam znów problemy z silniczkiem i jak wreszcie dojechałem do pracy to pomyslałem sobie, że to już totalna klapa z moim samochodzikiem i jak jescze stronka kangooromaniaków nie dział to nic tylko "krawacik" i na żyrandol. Na szczęście forum smiga więc humor mi się porawił.
A jeśli chodzi o torbacza to mam takie objawy:
- na zimnym silniku wszystko działa - jest OK,
- jak się silnik nagrzeje to traci moc, zapala się kontrolka wtrysków, na luzie wzrastają obroty i zaczynają falować,
- w czasie jazdy ma wahania: raz ciągnie jak wariat a raz zwalnia i gaśnie,
- odpala od pierwszego zakręcenia i pół minuty pracuje dobrze a później znów wariuje.
- nagłe wciśnięcie gazu powoduje zgaszenie silnika.
Co jest grane?
Pomóżcie, doradźcie :idea: :!:
Mechanik odsyła mnie na komputer do elektryka a ten będzie miał czas dopiero w środę.
1,2;RN;60KM; żółty'98; tył-drzwi, CB-Alan-101, alu15", wersja sportowa (trampki w bagażniku).
MB 123 230CE 1984r.
Avatar użytkownika
PanKot
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1650
Dołączył(a): niedziela, 4 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez branio poniedziałek, 6 marca 2006, 17:34

Nie daj się zbyć drugi raz,walcz tam gdzie go składali :!: :!: :(
Can go. Kangoo
Zahaczony kłapacz z Junkersem
Avatar użytkownika
branio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3970
Dołączył(a): wtorek, 15 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Bullitt poniedziałek, 6 marca 2006, 19:01

Czesto po takich operacjach pojawiaja sie jakies niedociagniecia w elektryce np przecieta czy przerwana wiazka, zsunieta wtyczka. Sprawdz wtyczke od czujnika temperatury silnika.
Bullitt
Kangoomistrz 2008
Kangoomistrz 2008
 
Posty: 2928
Dołączył(a): piątek, 28 listopada 2003, 00:00
Lokalizacja: wiocha zabita dechami

Postprzez Gość poniedziałek, 6 marca 2006, 20:28

hê? ale mam marke !
to co, ja to juz tylko w duzych silnikach grzebie ?

phi ...

--
Pozdrawiam Ziggy
Gość
 

Postprzez ziggy poniedziałek, 6 marca 2006, 20:36

Ten post powyzej to Mojego autorstwa tylko cos mi sie chyba zalogowac zapomnialo :oops:


Tja poogladaj zlaczki to pewnie jakas pierdola chociaz najprosciej bylo by podlaczyc pod kompa.


--
Pozdrawiam Ziggy
Avatar użytkownika
ziggy
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 36
Dołączył(a): sobota, 4 lutego 2006, 00:00

Postprzez PanKot poniedziałek, 6 marca 2006, 20:43

A tak się zastanawiam, czy sam czegoś nie skopałem.
Na deklu od zaworów i na niektórych częściach miałem
ślady brudnych rąk mechanika i zmywałem to sprayem do mycia silników.
I mozna by powiedzieć, że od tego czasu się zaczęło.
Ostatnio edytowano wtorek, 7 marca 2006, 07:24 przez PanKot, łącznie edytowano 1 raz
1,2;RN;60KM; żółty'98; tył-drzwi, CB-Alan-101, alu15", wersja sportowa (trampki w bagażniku).
MB 123 230CE 1984r.
Avatar użytkownika
PanKot
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1650
Dołączył(a): niedziela, 4 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez branio poniedziałek, 6 marca 2006, 21:00

Czujnik GMP do sprawdzenia(220 OHM). :idea:
Can go. Kangoo
Zahaczony kłapacz z Junkersem
Avatar użytkownika
branio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3970
Dołączył(a): wtorek, 15 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron