Na początku (2001) był 1.6 16V i 1.9 dTi
Z wejściem Kangoo II był 1.6 16V i 1.9 dCi (już z common railem), chyba nie było opcji nowa buda i dTi. Generation2006 narazie nie ma diesla, ale ma być już niedługo. dTi to ten mniej wrażliwy na złe paliwo
Obcięcie parametrów służy temu, żeby nie dało się fury zdusić (w teorii) - może to jest przyczyną, a nie słabe el.? W końcu to podzespoły Nissana.
Swego czasu wpierano mi, że napęd jest realizowany na stałe, tylko zmienia się moc przekazywana na tył ze wzrostem prędkości. Czyli chyba tak nie jest?... Na pewno w głębokie błoto się to nie nadaje, ale łąki, pagurki, śliska trawa, wertepy, las będą łatwiej przejezdne.
Może to zabrzmi dziwnie, ale obecnie wolałbym na maxa wypasiony przód napęd niż 4x4 (jeszcze tydzień temu było inaczej), a jakbym miał $$$ na 4x4 wolałbym Subaru Forestera (jeszcze wczoraj było inaczej)...