Za nieskie obroty na biegu jałowym

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Postprzez pgrom czwartek, 9 marca 2006, 11:58

U mnie nie pływa, obroty są stałe ale niskie, z mocą nie ma problemu i z wysokimi obrotami też, a i na biegu jałowym zauważyłem że czuć benzynkę, póki co na razie jeszcze galaretka :D
Avatar użytkownika
pgrom
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 20
Dołączył(a): środa, 1 marca 2006, 00:00
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez pgrom środa, 15 marca 2006, 09:27

Dziś byłem swoim kangurem na komputerze i niestety okazało się, że nie ma kompresji na trzech tłokach :cry: , ok jest tylko na pierwszym a na pozostałych jest za mała, może ktoś z właścicieli torbaczy wie gdzie mozna to zorbić na terenie śląska (chodzi mi o jakiegoś sprawdzonego mechanika, nie mówię o ASO) i ile coś takiego kosztuje. Z góry dzięki
1,4;75KM; zielony'98; tył-drzwi
Avatar użytkownika
pgrom
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 20
Dołączył(a): środa, 1 marca 2006, 00:00
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Juri środa, 15 marca 2006, 09:32

Witam! Ile masz przebiegu , że już brak ciśnienia?
1,4 RN 2001 zahaczony "metalowy granat"
Avatar użytkownika
Juri
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 90
Dołączył(a): sobota, 13 grudnia 2003, 00:00
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez pgrom środa, 15 marca 2006, 09:40

185 tyś, ale przed tym jak pasek się zerwał było ok
1,4;75KM; zielony'98; tył-drzwi
Avatar użytkownika
pgrom
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 20
Dołączył(a): środa, 1 marca 2006, 00:00
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez PanKot środa, 15 marca 2006, 09:43

pgrom napisał(a):Dziś byłem swoim kangurem na komputerze i niestety okazało się, że nie ma kompresji na trzech tłokach :cry: , ok jest tylko na pierwszym a na pozostałych jest za mała, może ktoś z właścicieli torbaczy wie gdzie mozna to zorbić na terenie śląska (chodzi mi o jakiegoś sprawdzonego mechanika, nie mówię o ASO) i ile coś takiego kosztuje. Z góry dzięki


Prześledź tamaty: "bierze olej" i "przeszczep silnika".
... i zbieraj kasę.
Chyba nie chciałbym powiedzieć tego, czego Ty nie chcesz usłyszeć.
1,2;RN;60KM; żółty'98; tył-drzwi, CB-Alan-101, alu15", wersja sportowa (trampki w bagażniku).
MB 123 230CE 1984r.
Avatar użytkownika
PanKot
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1650
Dołączył(a): niedziela, 4 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez PanKot środa, 15 marca 2006, 09:53

pgrom napisał(a):185 tyś, ale przed tym jak pasek się zerwał było ok


Nieszczelne zawory lub nieszczelne pierścienie.
Tak, czy inaczej należy zdjąć głowicę.
Wtedy w środkowym ustawieniu tłoków można zalać cylindry ropą i sprawdzić czy przecieknie (oczywiście oleum do wymiany), jeśli tak to pierścienie do wymiany. Da się również sprawdzić gładź w cylindrach.
Głowice dać do sprawdzenia - szczególnie gniazad zaworów.
Oby nie skończyło się to remontem kapitalnym silnika.
Niech maechanik się wypowie jak to wszystko zobaczy.
Koszty? Zależne od usterki.
To najgorszy temat.
1,2;RN;60KM; żółty'98; tył-drzwi, CB-Alan-101, alu15", wersja sportowa (trampki w bagażniku).
MB 123 230CE 1984r.
Avatar użytkownika
PanKot
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1650
Dołączył(a): niedziela, 4 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez branio środa, 15 marca 2006, 09:55

nie ma kompresji na trzech tłokach

Jedź do pomiaru gdzie indziej ,myślę że się znajdzie :lol:
Czy próba olejowa była robiona??
Can go. Kangoo
Zahaczony kłapacz z Junkersem
Avatar użytkownika
branio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3970
Dołączył(a): wtorek, 15 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez pgrom środa, 15 marca 2006, 10:01

Nie, sprawdzany był tylko na komputerze
1,4;75KM; zielony'98; tył-drzwi
Avatar użytkownika
pgrom
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 20
Dołączył(a): środa, 1 marca 2006, 00:00
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez branio środa, 15 marca 2006, 10:16

Nie ma możliwości sprawdzenia ciśnienia sprężania na kompie.
Can go. Kangoo
Zahaczony kłapacz z Junkersem
Avatar użytkownika
branio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3970
Dołączył(a): wtorek, 15 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez PanKot środa, 15 marca 2006, 10:36

branio napisał(a):Nie ma możliwości sprawdzenia ciśnienia sprężania na kompie.


Właśnie to samo zamierzałem zapodać.
Jeśli nawet sprawdzili Ci to na innym urządzeniu
to i tak nie powiedzą czy pierścienie, czy zawory.
Równie dobrze mogą występować przedmuchy na
uszczelce pomiędzy cylindrami.
1,2;RN;60KM; żółty'98; tył-drzwi, CB-Alan-101, alu15", wersja sportowa (trampki w bagażniku).
MB 123 230CE 1984r.
Avatar użytkownika
PanKot
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1650
Dołączył(a): niedziela, 4 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron