minał juz tydzień od Twojego postu. Ciekaw jestem jaką podjąłeś decyzję?
Kangoorek jest samochodem raczej rodzinno-rekreacyjnym. Bardzo wygodny na wycieczki.
Jeśli zdecydujesz się na silniczek 1,5 dci to po pewnych usprawnieniach programowych możesz zaskoczyć niejednego ścigacza a jeśli wybierzesz 1,9 dti to bedziesz miał spokojną maszynę do robienia kilometrów.
Usterkowość Kangoorow nie odbiega zbytnio od norm innych marek samochodów w tym przedziale cenowym.
Skoro miałeś już kilka samochodów to wiesz na co zwrócić uwagę:
- czy nie był zbyt mocno bity,
- czy nie jest poskładany z kawałków,
- czy prosto się prowadzi,
- czy działa wszytko tak jak powinno być - szczególnie elektronika,
- czy bierze olej,
- jaki jest faktyczny przebieg (czy nie był kręcony licznik),
- czy wszystkie szyby są z tego samego roku a jeśli nie to dlaczego,
- czy działa centralny zamek,
- czy wszystkie drzwi się dobrze otwierają,
- czy nie piszczy i nie skrzeczy podczas jazdy po nierównościach,
- czy amorki nie są zaolejone i czy jeszcze dobrze działają,
- czy działa ogrzewanie wnętrza, tylnej szyby,
- no i ogólne wrażenia z jazdy.
Reszta wyjdzie w praniu - tak jak przy każdym samochodzie z drugiej ręki.
Zwróć uwagę na stan podłogi po stronie kierowcy, kiedyś występowały przecieki wody i tam lubił korodować.
Zobacz podłogę od spodu czy nie ma ubytków zabezpieczenia anykorozyjnego, jaki jest stan wydechu.
W sprawie sprawdzenia turbinki - to musiałby wypowiedzieć się jakiś posiadacz dci.
Zyczę udanego wyboru. Pozdrawiam Zbyszek