Mam zamiar nabyć Kangura więc pytam....

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Postprzez B52 poniedziałek, 14 sierpnia 2006, 11:10

sw napisał(a):
czerja napisał(a):ciekawe pytanie!aczkolwiek jak dla mnie to trochę bym zmodyfikował czy jest sens na używkę?mam dojście do paliwa po 2.50pln ale wiadomo jaka może być jakość i boję się że francuz tego nie wytrzyma!

niedoczytałeś - kolega pytał o nowy dci. Uzywane odradzam, do nowego zachęcam. Natomiast co do paliwa - tylko sprawdzone!

właśnie :!: pytałem o nowe - stare powiedzenie a propo samochodów i nie tylko brzmi : papierowy ale nowy.
i do tego nie zależy mi na mocy,czipach itd.-w naszych warunkach drogowych nie można jej wykorzystać w pełni. moją benzynką przejechałem bez żadnych problemów i żadnej dolewki oleju :D 150 tys i tego a nawet więcej oczekuję od dci :!:
Avatar użytkownika
B52
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 117
Dołączył(a): czwartek, 10 sierpnia 2006, 23:00
Lokalizacja: sznurowo podgórne

Postprzez kavka poniedziałek, 14 sierpnia 2006, 18:02

Jeśli zamierzasz użytkować dCi-ka w sposób że tak powiem spokojny to możesz śmiało kupować :wink: Jeśli się o niego dba (mam na myśli szczególnie paliwko i niskie obroty na zimnym , zwłaszcza zimą ) to potrafi się odwdzięczyć :wink: Choć trafiają się poniedziałkowe modele i nie jest wesoło . No ale jak byśmy tak podchodzili do zakupu samochodu to do dziś byśmy na koniach jeździli :lol: :wink:
Obrazek
Avatar użytkownika
kavka
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1514
Dołączył(a): sobota, 16 lipca 2005, 23:00
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez jon104 poniedziałek, 14 sierpnia 2006, 19:55

kavka napisał(a):Jeśli zamierzasz użytkować dCi-ka w sposób że tak powiem spokojny to możesz śmiało kupować :wink: Jeśli się o niego dba (mam na myśli szczególnie paliwko i niskie obroty na zimnym , zwłaszcza zimą ) to potrafi się odwdzięczyć :wink: Choć trafiają się poniedziałkowe modele i nie jest wesoło . No ale jak byśmy tak podchodzili do zakupu samochodu to do dziś byśmy na koniach jeździli :lol: :wink:


Nie miałem sie zamiaru wypowiadać bo mam dopiero 34 KKm (w blisko 3 lata), ale muszę potwierdzić słowa kavki :!:
Już kiedyś dyskutowałem z jednym z klubowiczów o wyższości ... itd, no i w końcu kupił właśnie dCi-ka :wink:
Pozdrawiam - Janusz
http://www.pozadomem.eu
------------------------
Alize '03 dCi BYŁ!!!
Avatar użytkownika
jon104
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1535
Dołączył(a): czwartek, 2 października 2003, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez kavka poniedziałek, 14 sierpnia 2006, 20:27

Najbardziej co cieszy w tym aucie to spalanie :) :wink: Od dwóch dni jeżdże prawie na rezerwie a strzałka spada bardzo powoli :wink: To mi sie podoba .
Obrazek
Avatar użytkownika
kavka
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1514
Dołączył(a): sobota, 16 lipca 2005, 23:00
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez sw poniedziałek, 14 sierpnia 2006, 21:02

Kavka najlepiej jeździć na rezerwie! Wtedy wskazówka w kangurze w ogóle nie spada! :twisted:
sw
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1255
Dołączył(a): poniedziałek, 5 stycznia 2004, 00:00

Postprzez kavka wtorek, 15 sierpnia 2006, 08:51

Kavka najlepiej jeździć na rezerwie! Wtedy wskazówka w kangurze w ogóle nie spada! Twisted Evil

:lol: :lol: :wink:

A tak apropo spalania to jak lepiej jeździć bo ostatnio mnie to nurtuje . np. na "czwórce" 50 km/h i go że tak powiem męczyć ale patrzeć żeby miał niskie obroty czy lepiej jechać te 50 na "trójce" z lekkim gazem :?: :wink:
Obrazek
Avatar użytkownika
kavka
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1514
Dołączył(a): sobota, 16 lipca 2005, 23:00
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez Masaccio wtorek, 15 sierpnia 2006, 08:54

Jak jedziesz bez zmieniania prędkości to możesz na 4 a jak masz zamiar przyspieszyć to 3.
Avatar użytkownika
Masaccio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3842
Dołączył(a): sobota, 11 marca 2006, 00:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez sw wtorek, 15 sierpnia 2006, 09:01

kavka napisał(a):A tak apropo spalania to jak lepiej jeździć bo ostatnio mnie to nurtuje . np. na "czwórce" 50 km/h i go że tak powiem męczyć ale patrzeć żeby miał niskie obroty czy lepiej jechać te 50 na "trójce" z lekkim gazem :?: :wink:


Też sie nad tym zastanawialem, ale Bullit przekonał mnie, że cięcie kosztów to nie tylko paliwo, ale też podzespoły silnika, które nie powinny być przeciązane. Dlatego zacząłem jeździć tak, żeby obroty raczej nie spadały poniżej 1750 obrotów (łatwo wyczuć ten moment przyrostu mocy i świstu turbiny).
Najwiecej w mieście można oszczędzić nie tyle obrotami, co przyspieszeniem.

Niemniej aby w pełni kompetentnie odpowiedzieć na to pytanie musze zakupić komputer pokładowy, co mam nadzieję niedługo się stanie. Wtedy zasypię Was statystykami.
sw
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1255
Dołączył(a): poniedziałek, 5 stycznia 2004, 00:00

Postprzez kavka wtorek, 15 sierpnia 2006, 09:26

Niemniej aby w pełni kompetentnie odpowiedzieć na to pytanie musze zakupić komputer pokładowy, co mam nadzieję niedługo się stanie. Wtedy zasypię Was statystykami.

ooo super . Czekam na testy i oczywiście wrażenia z użytkowania tegoż urządzonka bo może i sam się skusze :wink:
Też sie nad tym zastanawialem, ale Bullit przekonał mnie, że cięcie kosztów to nie tylko paliwo, ale też podzespoły silnika,

No tak racja bo jak się chce przy tych 50 na 4 biegu przyspieszyć to nie jest zbyt miłe uczucie :wink:
Obrazek
Avatar użytkownika
kavka
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1514
Dołączył(a): sobota, 16 lipca 2005, 23:00
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez sw wtorek, 15 sierpnia 2006, 10:13

kavka napisał(a):No tak racja bo jak się chce przy tych 50 na 4 biegu przyspieszyć to nie jest zbyt miłe uczucie :wink:

Ja to mam metodę "na słuch". Jak ładnie brzmi silniczek, to ok, a jak nieładnie to zmieniam bieg odpowiednio w górę lub w dół. :) Ładnie wychodzi mniej więcej między 1800 a 2600obr/min.
sw
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1255
Dołączył(a): poniedziałek, 5 stycznia 2004, 00:00

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości