Tak juz jezdzilem jakis czas i w koncu postanowilem cos z tym zrobic bo nawet nie moglem oszacowac ile pali na 100km.
Zaryzykowalem i kupilem na allegro licznik do clio2 z 98 roku tez do benzyny z obrotomierzem (Sagem) i po podlaczeniu okazalo sie ze wszystkie lampki ladnie sie zapalaja poziom paliwa jest ok, temperatura tez w porzadku, licznik kilometrow pokazal wreszcie jakies cyferki. Nie mialem mozliwosci sie przejechac jeszcze zeby sprawdzic czy zlicza kilometry i czy pokazuje predkosc ale powinno byc ok.
Teraz problemy. Nie dziala obrotomierz i co najwazniejsze gdy probowalem zamknac auto to alarm nie chcial sie zablokowac i zaczynal wyc po 30 sekundach.
Widzialem tam pod konsola jakies 5-6 przewodow niepodlaczonych - dokladnie nie odpisalem kolorow bo juz ciemnawo sie robilo i chcialem to zlozyc aby wogole moc jezdzic.
Moje pytanie nastepujace : Czy wogole mozna podlaczyc ten obrotomierz do kangoo ktore wczesniej tego obrotomeirza nie mialo. Jesli sie da (albo gdyby mozna kolor) jest od czujnika obrotow to sobie znajde w pdf'ach gdzie trzeba ja podpiac i po klopocie, a kolor to przeciez mozna oscyloskopem wyczaic pewnie.
I 2 kwestia co z tym nieszczesnym alarmem. Czy wimiana jakiegokolwiek elementu elektronicznego w tym samochodzie to wizyta w serwisie zeby wprowadzili cos to kompa za pomoca swojego magicznego clip'a?
Jesli macie jakies sugestie z gory dzieki.
