


Jest też info na temat przeznaczenia poszczególnych styków włącznika świateł przy kierownicy (rozdział 84 - pt dźwignia sterująca świateł)


A teraz jeszcze o tych kabelkach w zderzaku. Najprawdopodobniej rzeczywiście dlatego idzie jeden kabelek bo on ma być z + a konkretnie z tym + od przekaźnika. Masę trzeba tak jak piszesz pociągnąć ze śruby.
W sumie jest jeszcze jedno rozwiązanie. Jeżeli nie potrzebujesz ogrzewania tylnej szyby to najprościej byłoby namierzyć przewód + idący od przekaźnika i do niego podłączyć "nową" instalację czyli przewód halogenów. Co prawda podłączenie byłoby partyzanckie bo halogeny zapalałyby się bez pozycyjnych ale miałbyś wykorzystany włącznik od szyby, przekaźnik i kontrolkę (niestety też od szyby) na desce bez specjalnego zachodu. Tylko musiałbyś odłączyć szybę bo obciążenie przekaźnika byłoby za duże.
A wcześnij możesz sprawdzić czy to wogóle będzie działać po odłączeniu od szyby przewodu np w klapie i połączeniu go przez np żarówkę z masą. Ale szczerze to nie widzę powodów dla których miałoby nie działać
