Jon104, nie żartuję
Jak łatwo zauważyć każdy rynek opanowany jest w większości przez duże koncerny. Branża motoryzacyjna, w myśl zasady, że duży może więcej, nie jest tu wyjątkiem. Przykładowe Valeo jest wszechstronne (asortyment) , co zapewnia im pokrycie rynku, ale nie są w stanie sami produkować wszystkiego. Dla przykładu oświetlenie dla nich produkuje firma (nie oddział) na Tajwanie lub w europie, to samo tyczy się części elektroniki i niektórych grup części. Valeo produkuje/regeneruje tarcze sprzęgła i dostarczają je (częściowo) innym np. Sachsowi (ZF) czy LuKowi. Nie wiem kto robi dla nich np. klocki. Duże koncerny konkurują na rynku, ale też same wymieniają się ofertą, bo nie mogą robić wszystkiego. To tak jak np. Reanult, które wyprodukowało tylko nikłą część samochodu... poddostawcy (firmy x, y, z) są najważniejsi i to oni produkują części ze znakiem i numerem dla "producenta". Sorki za mały OT