wtrysk gazu do kangoo 1.4 (75KM) '99r

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

gaz - ja mam

Ankieta wygasła poniedziałek, 19 marca 2007, 18:54

droga instalację - działa dobrze
2
50%
tanią instalację - działa dobrze
1
25%
drogą - działa tak sobie
0
Brak głosów
tania - odradzam
0
Brak głosów
gaz - a po co to komu
1
25%
 
Liczba głosów : 4

wtrysk gazu do kangoo 1.4 (75KM) '99r

Postprzez siwy261976 piątek, 9 marca 2007, 18:54

Proponujemy Sekwencyjny Wtrysk Gazu
w skład instalacji wchodzi reduktor Genius
Komputer Sequent
listwa wtryskiwacze elektrozawory wielozawór zbiornik okablowanie
przełacznik filtr fazy lotnej i ciekłej
Koszt instalacji to 3600PLN


Co o tym sądzicie? kangórek 1,4 125kkm 99r. warto czy nie warto, może ma ktosik takie cóś (to jak mu to działa?) Może inne propozycjie
Ci co sa z okolic Szczecina - jakie zakłady polecają a jakie odradzają?
ObrazekObrazek
siwy , Szczecin, Kangoo 1,4 RN 1999r. bordo - metalic :) zahaczony
Avatar użytkownika
siwy261976
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 474
Dołączył(a): poniedziałek, 27 marca 2006, 23:00
Lokalizacja: szczecin

Postprzez branio piątek, 9 marca 2007, 19:23

ZA 3200 powinneś znaleść to samo.
Ale wszystko zależy od fachowości zakładu.
Can go. Kangoo
Zahaczony kłapacz z Junkersem
Avatar użytkownika
branio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3970
Dołączył(a): wtorek, 15 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez zuwik piątek, 9 marca 2007, 20:50

A opłaca się? Od 1999 125kkm to mało. Nie lepiej conieco podreperować/stjuningować za tą kasę?
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Lucass piątek, 9 marca 2007, 22:33

Koszt instalacji zwraca się po niecałych 20 kkm. Myślę, że warto. A za 3200 sam zakładałem w lipcu ub. roku sekwencję.
Nie mam zastrzeżeń co do dynamiki i ogólnie działania instalacji, choć zdarza się że przy zimnym silniku w momencie przełączenia następuje szarpnięcie lub nawet silnik gaśnie. Jeszcze 2 tys i przegląd. Jakoś dojeżdżę.
A co do tematu ankiety - co tanie to drogie - ta zasada niestety sprawdza się zawsze.
Pozdrawiam, Lucass
Obrazek
Zapraszam na http://www.wedrowki.com
Avatar użytkownika
Lucass
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
 
Posty: 10332
Dołączył(a): środa, 28 czerwca 2006, 23:00
Lokalizacja: Kraków, zasadniczo...

gaz do 1,4 - 1999 r.

Postprzez Izasebek sobota, 10 marca 2007, 08:52

Witam serdecznie!
Postaram się troszeczkę pomóc w decyzji i zwrócić uwagę na pewne sytuacje, z którymi ię borykaliśmi i borykamy nadal.
Posiadam instalację BRC Just Heavy założoną w roku 2003 do Kangórka 1.4 rocznik 1999, przebieg w chwili założenia 106500 km - obecnie 180.000 km. Decyzja o założeniu nie była łatwa, ponieważ koszt wyniósł 3849,99 zł!. Miała to być idealna instalacja do Naszego samochodu z wtryskiem - podobo uzgadniane z producentem itp...., Od momentu złożenioa okazało się, że samochodzik przy praktycznie każdej próbie ruszenia gasł (horror przeżywaliśmy na każdym skrzyżowaniu), w warsztacie regulowali, regulowali..... i dalej to samo. Przy próbie wciśnięcia gazu samochód dostawał (i nadal dostaje) tzw. doła i po chwili wchodzi na obroty. Wrażenie było takie jakby dostawał lewe powietrze,w warsztacie lepiej wiedzą więc wymienili centralę, silnik krokowy oraz naciągneli Mnie na Polaryzator Routa Fonica (który nic nie dał a kosztował 100 Zł). W warsztacie jak Mnie widzieli to nie mogłem nikogo zastać. Dopiero po dwóch latach będąc na wczasach w Rabce trafiłem do mechanika, który USTAWIŁ tak, że przestał gasnąć (bo z przerażeniem wyobrażałem sobie jazdę po górach). Firma BRC Czakram z Tarnowa, do której się zwróciliśmy telefonicznie o pomoc (byliśmy niedaleko, a instalacja na gwarancji) zbyła nas - odsyłając do warsztau, który montował instalację. Na szczęście gwarancja wygasła, a przeglądów nie trzeba był robić w autoryzowanej stacji (dodam, że były robione co 10.000 km) w ciągu 1,5 roku - 4.
W chwili obecnej nauczyliśmy się jeżdzić z "dołami" przy ruszaniu ale parę praktycznych uwag:
- lewe powietrze ( w naszym przypadku zapomnieli założyć uszczelki pod kolektorem) - trzeba pilnować dokręcenia śrub kolektora, lubią się poluzować i ciągnie powietrze dołem,
- przewody wysokiego napięcia - moja instalacja gazowa - bardzo czuła na przebicia (orginalne przewody kosmicznie drogie), kupuje te z indeksem pow. 190 oC, z niższym w moim przypadku nie sprawdziły się,
Avatar użytkownika
Izasebek
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 2
Dołączył(a): sobota, 10 marca 2007, 00:00
Lokalizacja: Słupsk

ciąg dalszy do poprzedniego postu

Postprzez Izasebek sobota, 10 marca 2007, 09:02

- świece - po wielu próbach zakupiłem na jakiej stacji Nasze Iskry i skończyły się problemy z "falowaniem" obrotów,
- chyba najważniejsze gaz - zacząłem kupowanie gazu w jednym miejscu lub w tej samej sieci - odpukać samochodzik jeżdzi w miarę normalnie tzn ma Doły przy ruszaniu ale nie takie, że od razu gaśnie.

Podsumowanie - radzę dobrz sprawdzić warsztat, który ma zakładać instalcję. Bo samochód ma jeżdzić a nie stać na warsztacie. Dopytał bym się o możliwość wymiany kolektora na metalowy i założenia tańszej (nie koniecznie gorszej) instalacji wolnossącej. Z sekwencji podobno do Naszego autka powinna być być zainstalowana Fly Sequent - ale może wypowie się ktoś, kto ją ma zainstalowaną.
Pozdrawiamy i życzymy szerokiej drogi
Seba.
Avatar użytkownika
Izasebek
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 2
Dołączył(a): sobota, 10 marca 2007, 00:00
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Lucass sobota, 10 marca 2007, 09:17

dla zainteresowanych pogłębieniem tematu
http://www.carmax.strefa.pl/
Pozdrawiam, Lucass
Obrazek
Zapraszam na http://www.wedrowki.com
Avatar użytkownika
Lucass
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
 
Posty: 10332
Dołączył(a): środa, 28 czerwca 2006, 23:00
Lokalizacja: Kraków, zasadniczo...

Postprzez Wiz sobota, 10 marca 2007, 10:18

Tak sobie czytam i dochodze do wniosku ze DIESEL POWER :twisted:
ANTYKLUBOWICZ
STOPER DROGOWY :D
smoke tires not drugs
Aktualnie czerwone Clio 3 ph 1, choć wole żony niebieskie Clio 4 GT :)


Avatar użytkownika
Wiz
Użytkownik zbananowany
 
Posty: 1967
Dołączył(a): sobota, 26 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Moim domem praca, dom hotelem :(

Postprzez Masaccio sobota, 10 marca 2007, 13:53

Wiz napisał(a):Tak sobie czytam i dochodze do wniosku ze DIESEL POWER :twisted:
Chyba masz rację, następny mój samochód będzie w dieslu :)
Avatar użytkownika
Masaccio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3842
Dołączył(a): sobota, 11 marca 2006, 00:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Lucass sobota, 10 marca 2007, 14:26

Jak mnie będzie stać na nowego to kto wie...
Bo to wchodzenie na obroty benzyniaka to mogłoby być szybsze.
Choć jak myślę o kosztach eksploatacji to nachodzą mnie wątpliwości :?
Pozdrawiam, Lucass
Obrazek
Zapraszam na http://www.wedrowki.com
Avatar użytkownika
Lucass
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
 
Posty: 10332
Dołączył(a): środa, 28 czerwca 2006, 23:00
Lokalizacja: Kraków, zasadniczo...

Następna strona

Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron