Odpowietrzenie układu paliwowego

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Odpowietrzenie układu paliwowego

Postprzez cimek piątek, 23 marca 2007, 11:15

Witam
W układzie paliwowym widziałem bąbelki powietrza i z bardzo nie wiem jak mam się ich pozbyć. Widzę, że jest tam pompka ale trochę dziwnie działa - jak się ją wciska to owszem przepycha paliwo ale mimo kilkunastu wciśnięć bąbelki powietrza dalej są widoczne w układzie paliwowym.
Czy ktoś ma doświadczenie w tym temacie bo podobno zapowietrzony układ paliwowy może powodować nierówną pracę silnika.
pzdr.
cimek
torbacz 1,5 DCi 68 kM 2003
Avatar użytkownika
cimek
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 88
Dołączył(a): piątek, 27 stycznia 2006, 00:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez jon104 piątek, 23 marca 2007, 11:43

Nie wiem czy to normalne (chociaż zapewne w niewielkiej ilości - tak), ale w moim autku tez bąbelki są w przewodzie paliwowym i nie przeszkadzają :lol:
Pozdrawiam - Janusz
http://www.pozadomem.eu
------------------------
Alize '03 dCi BYŁ!!!
Avatar użytkownika
jon104
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1535
Dołączył(a): czwartek, 2 października 2003, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez cimek piątek, 23 marca 2007, 11:50

mam nadzieje, że tak
chociaż przed wymiana filtra paliwa nie było powietrza w przewodach.
gośc od tuningów na Alejach Jerozolimskich twierdzi, że diesel zapowietrzony to zły diesel i żeby tego uniknąć trzeba go raz na jakiś czas odpowietrzać szczególnie jak się wyjeżdża paliwo do końca

więc może jeszcze posprawdzam coś w tym temacie

pzdr.
cimek
torbacz 1,5 DCi 68 kM 2003
Avatar użytkownika
cimek
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 88
Dołączył(a): piątek, 27 stycznia 2006, 00:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez zuwik piątek, 23 marca 2007, 12:35

Powinien się sam odpowietrzyć, z pompą cisnącą 120MPa nie widzę innej opcji.. Dokładnie gdzie są te bambucze? Na przewodzie skąd dokąd?
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Lucass piątek, 23 marca 2007, 13:27

Ja tam się nie znam ale bąble powietrza pod ciśnieniem ulegają ściśnięciu :twisted: , a potem się rozprężają, stąd wydajność pompy na pewno spada. Mowa oczywiście o bąblach za pompą. Dlatego nie próbujcie sobie wstrzyknąć powietrza do tętnicy :twisted:
O powietrzu, które zostaje wtryśnięte do cylindra "zamiast" paliwa nawet nie wspominam.
Powietrze przed pompą czyli zassane ze zbiornika moim zdaniem może ją unieruchomić tzn ponowne jej uruchomienie może wymagać jej "zalania". Jeżeli oczywiście dopuścimy do zapowietrzenia pompy i przewodu zasilającego pompę.

EDIT:
Do tego jeśli pompa będzie jakiś czas pracowała na sucho to diabli ją wezmą bardzo szybko :twisted:
Pozdrawiam, Lucass
Obrazek
Zapraszam na http://www.wedrowki.com
Avatar użytkownika
Lucass
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
 
Posty: 10332
Dołączył(a): środa, 28 czerwca 2006, 23:00
Lokalizacja: Kraków, zasadniczo...


Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron