Zapowietrzanie dCi

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Zapowietrzanie dCi

Postprzez antonio poniedziałek, 2 kwietnia 2007, 20:55

Mam problem z moim bolidem, na zimnym silniku zapala bez pierdu na ciepłym po przejechaniu sporej ilości kilometrów po zgaszeniu mam problem z ponownym uruchomieniem silnika - łapie za którymś razem. Kiedyś metodą dedukcji stwierdziłęm że w przewodzie łączącym filtr paliwa z "gruszką" po dłuższej jeździe znajduje się spora ilość powietrza co jest powodem problemów z uruchomieniem - klasyczne zapowietrzenie. Mam pytanie czy któryś z Szanownych Klubowiczów miał kiedyś taki problem - jesli tak to w jaki sposób sobie z nim poradził?!
Avatar użytkownika
antonio
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 69
Dołączył(a): niedziela, 5 listopada 2006, 00:00
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez klexus piątek, 6 kwietnia 2007, 16:31

Witam
U mnie zauwazyłem powietrze na powrocie z pompy nie wiem czy to normalny objaw
I tez mam czasem tak ze łapie za drugim razem jak jest ciepły
Avatar użytkownika
klexus
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 6
Dołączył(a): niedziela, 1 kwietnia 2007, 23:00
Lokalizacja: sląsk

Postprzez bolo221 poniedziałek, 9 kwietnia 2007, 09:15

witam .Niewiem czy cos poradze ale u mnie jak było powietrze w rurkach to zmieniłem filtr paliwa i wszycho OK
kango 1.5 dci 48 kw kaleido wiśnia
Avatar użytkownika
bolo221
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 48
Dołączył(a): czwartek, 10 sierpnia 2006, 23:00
Lokalizacja: bełchatów

Postprzez antonio niedziela, 19 sierpnia 2007, 12:22

Po oględzinach zlokalizowałem tak jak Kolega wyżej stwierdził że powietrze napływa łącznie z namiarem paliwa wężykiem z listwy wtryskiwaczy przez pompę do filtra paliwa i go kompletnie zapowietrza. Zna ktoś przyczynę ??
Avatar użytkownika
antonio
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 69
Dołączył(a): niedziela, 5 listopada 2006, 00:00
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez S16 niedziela, 19 sierpnia 2007, 15:02

Powietrze idzie w przewodach od pompy nadmiarem zawsze do filtra i z filtra do baku. Jezeli paliwo wyraznie się cofa to winne są zaworki w gruszce. Trzeba wymienić całą gruszkę z przewodem. Jezeli powietrze znajduje się na zasilaniu to moze własnie zasysać je na złączach filtra lub gdzieś dalej w kierunku baku. Jezeli popatrzymy na przewód ten od baku do filtra to zawsze jest wrazenie ze paliwo się cofa ale tylko ok 2cm i to jest normalne.
Avatar użytkownika
S16
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 6
Dołączył(a): piątek, 17 sierpnia 2007, 23:00
Lokalizacja: Rybnik


Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron