temperatura właczania GAZu w 1.4

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Postprzez arci niedziela, 13 maja 2007, 20:47

[quote="miguello"]Noi byłem u machera który mi to cudo techniki zwane LPG zakładał, i On zrobił wielkie oczy podłączył go do kompa poklikał, popatrzał, podrapał się po głowie i doszedł do wniosku że trzeba wyregulować... Przekręcił jedną śrubę troszkę i na tle by było jego roboty... Wieczorkiem byłem na spociku i gdy sobie gaworzyliśmy to silnik zdążył ostygnąć i problem jak był tak JEST :( w piątek jadę do innego mechanika wymienić świece, kable NW + tak jak radziliście wyregulować zawory i mam nadzieję że problem zniknie...Jak nie to wrócę do tego cudotwórcy z dzisiaj i mu będę marudził...
witam jak będzie sprawdzał niech zobaczy podłączenia wody do parownika może podłączył na duży obieg?Mój kangurek też przełącza się przy 30' po pierwszych problemach z instalacja po zalozeniu dziala bezproblemowo juz 70000 km.
kango PRIVILEGE 2012 gwiezdny pył
Avatar użytkownika
arci
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 67
Dołączył(a): wtorek, 10 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez arci niedziela, 13 maja 2007, 20:49

peter321 napisał(a):Tak jak pisze Lucass
Do przeglądu Podstawowy Zestaw Gazowy
Świece,Przewody,Regulacja Zaworów (szczególnie Zaworów!)
Czasami szukamy daleko, głeboko, a wiem z doświadczenia i przygód
z moim autem ze problemy sa niekiedy błache
Teraz juz wiem że kolegów doświadczonych z torbaczami warto słuchać, czytać :)
Zresztą taki cel ma to forum człowiek uczy się...........

Co do Lubryfikatora zamonuj jak najwsześniej
u mnie zamontowany był od początku
a ile masz zabawy jadac do mechanika i widzac jego zdziwienie kiedy liczy pojemniki na płyny chłodnica,spryskiwacz,hamulcowy,wspomaganie
a ten do ..... no właśnie do czego rzadko ktoś wie w czym motyw
z tym Flash Lube poczytaj w internecie czy warto ja uważam że tak
a no i ważna uwaga ten Płyn/Olej to nie MIXOL :) gdzies czytałem
że takim zamiennikiem można go zastapić to bzdura
Patent należy do Australiskiej firmy tu masz linka

http://www.flashlube.com.au/valvesaverf ... ochure.pdf

moze ktorys z szanownych kolegow posiada zdjecia podlaczenia tego cuda
kango PRIVILEGE 2012 gwiezdny pył
Avatar użytkownika
arci
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 67
Dołączył(a): wtorek, 10 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez benski niedziela, 13 maja 2007, 21:15

Witam,

Zgodnie z tym, co usłyszałem od producenta instalacji, którą mam w swoim 1.2 gaz powinien załączać się pomiędzy 30 a 40 st.C
Ponadto sekwencja w moim torbaczu była ustawiana na hamowni i dopiero ten zabieg rozwiązał wszystkie problemy. A zwykłe warsztaty takiej nie posiadają. O swoich przebojach z LPG pisałej już na forum.

Jeśli trzęsie to pewnikiem wybiórcze spalanie. Może świeca? Zakładam, że instalacja jest prawidłowo zamontowana. Np. wszystkie przewody zasilania gazem dochodzace do kolektorów sa tej samej długości. Przewód kontroli podcisnienia nie jest podpięty pod jeden z kolektorów a na wejściu do nich.
Najlepiej gościa z warsztatu zamęczyć swoimi wizytami. W końcu zapłaciłeś za całość.
==========================
= benski =
= helios 1.5dCi 85KM 2009 =
==========================
Avatar użytkownika
benski
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 267
Dołączył(a): czwartek, 16 października 2003, 23:00
Lokalizacja: Zduńska Wola

Postprzez miguello poniedziałek, 14 maja 2007, 05:53

aaa troszku mi się zapomniało napisać co po wizycie u mechanika na tej wymianie świec i kabli (niestety na regulacje zaworów już nie starczyło czasu :x ale rozmawiałem z mechanikiem i powiedział że to napewno nie tego przyczyna)...

miałem wielką nadzieję że problem zniknie, ale niestety :evil: :evil: :evil:

Ten mechanik mówi że on tez ma gaz w hondzie civic i tez mu się trzęsie, tylko że jemu się jedna kreseczka zagrzeje i to mija a ja musze cały silnik zagrzać !! Czasami wyjadę z garażu i jak jadę gdzie blisko (ok 5-6 km) to zanim włączę gaz po nagrzaniu to z 500m przejadę na gazie i dlatego cos mi paliwka ubywa z baku :evil:

Ogólnie mechanik stwierdził że to jest kwestia regulacji, i że jeśli on by dał za instalacje 2500 zł to byłby choćby codziennie u tego co to zakładał... I TAK TEŻ ZROBIE !!! Dodatkowo zrobię wydruk z forum, tego co pisaliście, żeby koleś sobie poczytał i wszystko post po pście posprawdzał !!!


DZIŚ ZACZYNAM

Dzięki za rady pzdr
nie ważne czym jeździsz...ważne jak tym jeździsz...

BYŁO 1.4 LPG 99r.

KANGOO+ XENON+ ALU17"+ AUDIO BLAUPUNKT = LANS MACHINE

Obrazek
Avatar użytkownika
miguello
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 218
Dołączył(a): czwartek, 26 kwietnia 2007, 23:00
Lokalizacja: K-ce

Postprzez 4467 wtorek, 15 maja 2007, 20:32

witam.i udało się kangurek hula jak ta lala tylko te panewki ale to inny problem a co do gazu to wymienilem sonde i po kłopocie :idea: :roll: :lol:
Avatar użytkownika
4467
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 192
Dołączył(a): wtorek, 10 stycznia 2006, 00:00
Lokalizacja: Małopolska/Kraków

Postprzez miguello czwartek, 17 maja 2007, 21:14

Lucass napisał(a):Może nie pali na wszystkie cylindry na zimno. Jak zwykle zestaw podstawowy do przejrzenia - świece, przewody WN, kontrola luzu zaworów. :)


Tak na początek to BRAVVVO Lucass...

Właśnie wróciłem od mechanika który zakładał gaz... autko było u niego na noc aby mógł zobaczyć jak wygląda to trzęsienie i dlaczego tak się dzieje... Mechanik stwierdził że to wina tego że nie pali na wszystkie cylindry... Powiedział że trzeba wymienić cewkę i to rozwiąże problem... Na benzynie również jest ten problem (pisałem o tym kilka tematów niżej) lecz benzyna podobno lepiej się spala i dlatego nie jest to tak odczuwalne...

Jak narazie wyregulował to tak że chodzi względnie równo, ale polecił zmienić cewkę...

Nie wie ktoś ile kosztuje ta cała cewka ?! i w ogóle czy to jej wina(lepiej spytać niż kupić na darmo)....


pozdrawiam
nie ważne czym jeździsz...ważne jak tym jeździsz...

BYŁO 1.4 LPG 99r.

KANGOO+ XENON+ ALU17"+ AUDIO BLAUPUNKT = LANS MACHINE

Obrazek
Avatar użytkownika
miguello
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 218
Dołączył(a): czwartek, 26 kwietnia 2007, 23:00
Lokalizacja: K-ce

Postprzez branio piątek, 18 maja 2007, 05:49

Cewka 110
Rzadko padają i nie sądzę by ona była przyczyną.
Can go. Kangoo
Zahaczony kłapacz z Junkersem
Avatar użytkownika
branio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3970
Dołączył(a): wtorek, 15 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez peter321 piątek, 18 maja 2007, 11:50

http://www.kangoo.schron.pl/modules.php ... pic&t=3562

Jezeli bedziesz wymieniał to czarna za czarna
biała koncówka cewki wymiana na taka samą białą
U mnie były objawy
- Podczas ruszania ze swiateł musiałem mu dodac duzo wiecej gazu
az do mielenia kołami włacznie bo inaczej na starcie nie miał kopa
i nawet gasł
- na dwojce jak był ciepły rozpedzajac sie i zdejmując noge z gazu
a zaraz potem pedał w podłodze to przyduszał sie i tak jakby "kaszlał"
-chodził nierówno nie miał "kopa" i wiecej palił
Żeby nie wywałic kapusty w błoto najlepeij poprosić kogoś zeby na chwile
podmienić jego cewki
Co dziwne moje cewki były przy 156tys/km były oryginalne słynne Sagem-y
Peter321@wp.pl
Kangoor Kolor J (pomaranczowy) 1.4 8v 1998r. LPG sekwencyjna
Avatar użytkownika
peter321
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 105
Dołączył(a): niedziela, 28 stycznia 2007, 00:00

Postprzez miguello poniedziałek, 21 maja 2007, 19:42

hmmm... zaglądnełem tam pod klape i tak mi sie wydaje że ja mam jedna cewkę :D więc jak czarna za czarną, biała za białą ??

najlepiej byłoby znaleźć kogoś z taka samą i na chwile przełożyć ale kogo :?: :idea: :?:


pomysle jeszcze jak to wykminić....


pozdrawiam
nie ważne czym jeździsz...ważne jak tym jeździsz...

BYŁO 1.4 LPG 99r.

KANGOO+ XENON+ ALU17"+ AUDIO BLAUPUNKT = LANS MACHINE

Obrazek
Avatar użytkownika
miguello
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 218
Dołączył(a): czwartek, 26 kwietnia 2007, 23:00
Lokalizacja: K-ce

Poprzednia strona

Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron