po zdiagnozowaniu clipem wyszły następujące błędy po kolei:
DF023 Obwód czujnika sygnału koła zamachowego:
1.def = zgodność
2.def = brak sygnału zęba
3-6.def = Błędna informacja z czujnika indukcyjnego koła zamachowego
Mechanik powiedział że to prawdopodobnie powoduje utrudnione zapalanie wiązka elektr. lub cewka przegrzana
DF084 Obwód czyjnika pozycji zaworu EGR
cc.1 = zwarcie przy +12v
co.0 = obwód otwarty lub zwarcie do masy
1.def = <próg min
2.def = >próg maks.
DF125 Obwód sterowania przekaźnikiem głównym
1.def = Przekaźnik włączony za wcześnie
2.def = Przekaźnik właczony za późno
DF027 Obwód Elektrozaworu EGR
i tu niestety sie nie wydrukowała strona z błędami
Mechanik powiedział żeby wyczyścić dokładnia zawór jak nie pomoże to możliwe że się kończy i trzeba bedzie wymienić
i niestety
DF137 Funkcja regulacji ciśnienia listwy
1.def = cisnienie <min
2.def = cisnienie >maks
3.def = <próg min.
4.def = >próg maks.
5.def = Natężenie prądu dla dużej dawki paliwa < min
6.def = Natężenia prądu dla duzej dawki paliwa >maks
7-8 - tak samo jak linijki wyżej
Mechanik stwierdził że na razie wtryskami sie nie przejmować jak coś to zrobić porządek z tym kołem zamachowym i EGR-em jeśli się bjawy będą dalej pokazywać to umówić się na test wtryskiwaczy - 3-4h i koło 200-300 zł ;]
Teraz proszę o rady

jak sprawdzać, co można samemu a co mechanik tylko może