Witaj!
Na co zwrócić uwagę?
Kangury są zrobione w newralgicznych punktach: nadkola, błotniki, itp.z ocynku, wiec raczej nie gniją, jak gniją w tych miejscach stare auta, chyba, że była robiona blacharka na podróbach.
Pęcherze mogą pojawić się na tylnej klapie, nadkolach.
Od oleju mogą być wilgotne (nie zalane) wyjścia półosi ze skrzyni, połączenie silnika ze skrzynią b.
1999r. może mieć „wyrobiony” silniczek krokowy (jest w kol. dolotowym), co objawia się nierówną pracą na wolnych obr. – falują obroty.
Jeżeli źle pali, lub nie chce zapalać to trzeba wyczyścić lub wymienić czujnik położenia wału korb. (umieszczony w obudowie koła zamachowego). Jak świeci kontr.poduszek (jak nie było wystrzału) to wyczyścić złącze napinacza pasów u kierowcy.
Poza tym ogólne zasady zakupu jak każdego auta:
- osłuchać silnik;
- czy się prosto prowadzi na drodze i podczas hamowania;
-czy nie kopci, itd
Powodzenia!