przez MK poniedziałek, 5 stycznia 2009, 08:54
jon104 napisał(a):Widzę, że ta szósta zima jest dla akumlatorów z rocznika 2003 kresem możliwości
Mój co prawda jeszcze pali, mimo stania z dala od ciepłego garażu, ale przy ok -10 stopniach było to już raczek rzężenie niż kręcenie. podłączyłem go kiedyś po przyjeździe to się okazało, że napięcie takie, iż prostownik po 5 minutach się wyłaczył

A rano spadek do ok. 12,3V i to oznacza chyba jego kres
Jako ciekawostkę powiem, że w pierwszym dniu większych mrozów w B-B nie dało się przejść obok hurtowni akumulatorów niedaleko mnie

Potwierdzam w całej rozciągłości.
Mój też po okresie świąt, gdy przeważnie stał (pod chmurką), temperatury w zakresie -3 do - 10 kręci leniwiej, ale pali bez problemu.
Jak odpali przy pierwszych -20 to zimę przeżyje. Żonka ma do pracy 15km, więc aku też ma się lepiej niż w mieście.
Wczoraj podpiąłem go, po spr. wody, na 2godz do prostownika, b.szybko ładowanie spadło do 0,5-1A.
Pozdrowienia Marcin
CLIO 3 1,6 16v 128KM GORDINI 2012r. - LPG STAG
Kangoo II 1,5dCi 115KM PRIVILEGE+ TomTom Edition 31.XII.2010r. srebrny
Porzuciłem akordeon, a szkoda.
Focenie wciąga!!! Jestem szumofobem i maniakiem ostrości!!!
Nikon D7100 Nikon D50
CHEVROLET SPARK M300 LS 1,2 16v 85KM 2010r. - LPG STAG - BYŁ!!!!