_ONE_ napisał(a):Tylko wytłumaczyć to niektórym zawodnikom jest ciężko... do tego jeszcze zmieniają olej tylko sezonowo tak jak mój sąsiad, który robi rocznie ok 80tys.
Bo to nie są zabawy dla takich modeli
 
   
  
_ONE_ napisał(a):Tylko wytłumaczyć to niektórym zawodnikom jest ciężko... do tego jeszcze zmieniają olej tylko sezonowo tak jak mój sąsiad, który robi rocznie ok 80tys.
 
   
  

_ONE_ napisał(a):Tylko wytłumaczyć to niektórym zawodnikom jest ciężko... do tego jeszcze zmieniają olej tylko sezonowo tak jak mój sąsiad, który robi rocznie ok 80tys.


 Rafał "takiego" Skoczka właśni kupiłeś
  Rafał "takiego" Skoczka właśni kupiłeś  
   
  


Bullitt napisał(a):zuwik napisał(a):Hmm... Z technicznego punktu widzenia może się to źle skończyć dla skrzyni (nie będzie w stanie przenieść większej mocy)
Jesli juz to nie mocy, a momentu obrotowego.
 W końcu moc to moment razy obroty
 W końcu moc to moment razy obroty  
 
 Większy wpływ na obniżenie trwałości mechanicznej ma tuning mechaniczny. Po chiptuningu zostają te same, idealnie fabrycznie spasowane części, zmienia się tylko procedura wtrysku. Jedyne co może być, to wyższe naprężenia, jednak spasowanie podzespołów jest żyleta
 Większy wpływ na obniżenie trwałości mechanicznej ma tuning mechaniczny. Po chiptuningu zostają te same, idealnie fabrycznie spasowane części, zmienia się tylko procedura wtrysku. Jedyne co może być, to wyższe naprężenia, jednak spasowanie podzespołów jest żyleta

kaczorek napisał(a):chciałem tylko powiedzieć, że jeżeli się wstawi mocniejszy silnik do zbyt 'krótkiej' skrzyni to mimo, że się nie przekraczania max. obrotów źle się to kończy dla silnika (wiem z doświadczenia). moim zdaniem w dci 80KM skrzynia jest za krótka. i tej wersji będę się trzymał

 
 
 Chetnie bym sie spotkal i w miare mozliwosci przejechal zeby sprawdzic czy warto inwestowac.
  Chetnie bym sie spotkal i w miare mozliwosci przejechal zeby sprawdzic czy warto inwestowac.
 
 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości