Miałem podobny problem z moim Kangoo. W moim przypadku obiawy były takie same, przyczyną była pompka zastrzykowa (znajduje się ona obok filtra paliwa), miała mały otwór przez który dostawało się powietrze i cofało całe paliwo do baku, po wymianie pompki i odpowietrzeniu całego układu autko nawet po całej nocy postoju odpala na przekręcenie kluczyka
przez strzalka poniedziałek, 16 lutego 2009, 13:14
no wlasnie grucha jest najprawdopodobniej przyczyna zamieszania w moim przypadku
powiedzcie mi w zwiazku z tym czy mozna sama gruche wymienic ? czy stare przewodu beda sie nadawaly i czy dam sobie rade wypaic stara gruche z nich bez ich uszkodzenia?? ktos to robil samodzielnie??
przez dymukamil poniedziałek, 16 lutego 2009, 21:17
Ja z gruchą poradziłem sobie sam Niestety przewody paliwowe musiałem uciąć aby pozbyć się starej powstał mały ubutek dolnego przewodu ale nie do tego stopnia żeby wynieniać go całego, po zamontowaniu nowej gruchy skręciłem ją dla pewności na opaskach. Nie wiem jak w DCi ale u mnie autko odpaliło dopiero po odpowietrzeniu go na wtryskach.