B-RAD napisał(a):To że kierownica jest krzywo to normalna rzecz po ustawianiu zbieżności.[...] Zawsze przy ingerencji w drążki kierownicze, ustawianie zbieżności ma prawo się kierownica przestawić...
Teoria ciekawa...
Kierownica jest montowana na wielowypuście. I tylko jedno wzajemne położenie przekładni, kolumny i samej kierownicy odpowiada ustawieniu "na wprost". Nie wiem dokładnie ile ten wielowypust ma zębów ale teoretycznie zakładając że 36, to na 1 ząb przypada Ci 10* przestawienia kierownicy. A jeżeli masz przestawioną o np 15* to co zrobisz? Nabijesz między zębami?
Zrobisz jak będziesz chciał, w końcu to Twój samochód, a ja się nie muszę znać.

Tylko uważaj, bo w ten sposób zmieniając geometrię układu kierowniczego zmieniasz też kąty skrętu kół, a w zakręcie może się to skończyć na drzewie...
Pamiętaj, że na łuku koło wewnętrzne jest skręcane bardziej niż zewnętrzne. Zmieniając wartości kątów dowolnie(tak jak to zapewne zrobił Twój mechanik), możesz spowodować utratę przyczepności jednego z kół w zakręcie.
Poczytaj o trapezie układu kierowniczego albo trapezie Ackermana. I w ogóle o geometrii układu kierowniczego. A potem dopiero ewentualnie odłączaj akumulator
