Witam,
Krótki rys historyczny: miejsce akcji Kraków, przebieg 90 000 km, rocznik auta 2003, 1.5 dCi 82kM, DELPHI. Od jakiegoś czasu miałem problemy z uruchomieniem samochodu rano. Odpalał za 2-3 razem, potem w ciągu dnia nie było problemu. Poprzedniej niedzieli wsiadam do samochodu a tu rozrusznik kręci a samochód nie chce odpalić. W poniedziałek na lawecie zawiozłem go do serwisu samochodów francuskich. Mechanik stwierdził że wyrzuca mu bład: brak ciśnienia w układzie zasilenia i zaleca wysłanie do regeneracji wtryskiwacze i pompę oraz do czyszczenia przewody i listwe zasilajacą? Koszt około 3 000,00 zł. Opiłków w filtrze paliwa nie było. Na moją uwagę że może jednak trzeba by sprawdzić jakoś pompę zanim wyśle się ją do regeneracji (skoro nie ma opiłków) usłyszałem że On nie ma takiej możliwości. Nie zastanawiając się długo przewiozłem samochód do drugiego mechanika specjalizującego się w Renault (z polecenia "dobry ale nie tani"). Tam diagnoza była następująca: pompa OK, wtryski do regeneracji. On współpracuje z firmą na śląsku i cena: 3000 zł za regeneracje wtryskiwaczy i czyszczenie ultradźwiękowo przewodów zasilających i regler zasilający (nie wiem czy dobrze pamietam - takie okrągłe z 5 nagwintowanymi króćcami).
Ja na allegro znalazłem i regeneracje wtrysków - 400,00 zł/szt i 2 lata gwarancji
http://moto.allegro.pl/item530722553_wt ... elphi.html
a także nowe wtryskiwacze
http://moto.allegro.pl/item546250034_no ... 5_dci.html
w związku z tym mam następujące pytania:
1. którą opcję wybrać - regeneracja czy nowe + czyszczenie przewodów i tego reglera ultradźwiękowo
2. skąd taka rozbieżność w cenie regeneracji - 3000 zł i 1600 zł?
3. Jak kupię nowe to trzeba generować kod czy zamontować i jeżdzić
4. po zapoznaniu się z tymi dwoma ofertami co doradzacie?
5. Jakieś inne propozycje:)
Proszę o pomoc, bo im bardziej się w to zagłębiam (internet, forum, rozmowy z mechanikami) tym jestem bardziej zdezorientowany:)