Zgłoś usterkę dwa, trzy razy i jeżeli nie będą chcieli Ci z tym nic zrobić dzwoń na Assistans z REKLAMACJĄ - masz za darmo.
Na pewno Renault Polska odpowiednio pokieruje danym serwisem albo wyśle Cię do innego.
W moim modelu nic takiego się nie dzieje tzn. jest cichutko.
W starym(2006) miałem taką sytuacje ale to był liść -źle zamontowany filtr pyłkowy i ocierał - 5 min na max. obrotach załatwiło temat...
...wyleciał w strzępach

Ale jeżeli to jest jakaś wada przy np. montażu to atakuj ASO - łaski nie robią!!!
Musimy walczyć o swoje
Co do:
kacper42 napisał(a): ale jak raz oddałem to porysowali mi konsole i ubrudzili fotel pasażera( nie dużo ale ja to wszystko widzę)
Dzwoń z reklamacją!!! Niech wymieniają konsole, czyszczą tapicerkę.
Pewno konsoli Ci nie wymienią ale myślę, że fotele Ci wypiorą i zaproponują coś za tą porysowaną "deskę"
Powodzenia.