Witam
Chcę się dołączyć do tematu ponieważ mam podobny problem z dławieniem silnika dle na wyzszych obrotach.
Ostatnimi czasy silnik mi troszkę przerywał ,powodem tego mogła być cewka zapłonowa która wymieniłem 2 tygodnie temu ,bo zabrakło iskry na jednej świecy.Przejechałem wówczas ok 20km na 3 cylindrach.Po zamontowniu nowej cewki silnik pracuje równiutko nic nie trzęsie i nie przerywa , tylko po kilku dniach zaczeło mu brakować mocy.Na postoju silnik sie wkręca na obroty jak niby nic nie było , natomiast podczas jazdy 0 przyśpieszenia a prędkość max 80km/h, dodatkowo słychac czasami świst z okolicy kolektora-katalizatora narastający ze zwiększaniem obrotów silnika.
Podejzewam ,że coś nie tak z sondą lambda lub katalizatorem .
Próbowałem podłączyć się z miernikiem do sondy(sonda nie posiada wtyczki na przewodzie-tylko gniazdo jest na stałe w obudowie sondy) , to nie mogę znaleść przewodu do czujnika .Przestudiowałem różne schematy silnika D7F i rzadne nie pasują, jedynie wiem że potencjometr przepustnicy jest podłączony do wyjscia 14 kompa.
Dzięki za jakieś spostrzeżenia i wskazówki
