

BTW. Kto wie z jakiego materiału zrobiona jest belka rurowa i pełna?
Brawo! Niektórym trzeba to wytłumaczyć łopatologicznie, a nawet podkresliczuwik napisał(a):Hej panowie, bo dyskusja schodzi na zły torW Clio nie pękają bo są pełne, tak samo w Kangoo pełne nie pękają
Za to pękają... niepełne, czyli belki rurowe. Póki są nowe wytrzymują każde obciążenie, a skoro ci, którym się zerwały (shoem) mówią, że akurat tam, gdzie korozja, czemu nie dać im wiary? To jest jak najbardziej realne. Belki raczej są konstruowane tak, żeby nie powstawały trwałe odkształcenia podczas zginania. Inaczej byłoby to nielogiczne... Stan dróg raczej bardziej daje popalić amortyzatorom.
BTW. Kto wie z jakiego materiału zrobiona jest belka rurowa i pełna?
darecki napisał(a):Brawo! Niektórym trzeba to wytłumaczyć łopatologicznie, a nawet podkresliczuwik napisał(a):Hej panowie, bo dyskusja schodzi na zły torW Clio nie pękają bo są pełne, tak samo w Kangoo pełne nie pękają
Za to pękają... niepełne, czyli belki rurowe. Póki są nowe wytrzymują każde obciążenie, a skoro ci, którym się zerwały (shoem) mówią, że akurat tam, gdzie korozja, czemu nie dać im wiary? To jest jak najbardziej realne. Belki raczej są konstruowane tak, żeby nie powstawały trwałe odkształcenia podczas zginania. Inaczej byłoby to nielogiczne... Stan dróg raczej bardziej daje popalić amortyzatorom.
BTW. Kto wie z jakiego materiału zrobiona jest belka rurowa i pełna?![]()
Ależ oczywiście że możnaWiz napisał(a):A tyle sie pisalo w innym topicu ze mozna pozartowac i WSZYSCY wiedza ze to zart.
darecki napisał(a): Brawo! Niektórym trzeba to wytłumaczyć łopatologicznie, a nawet podkreslic![]()
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości