Bez problemukaka01 napisał(a): czy opony 185/60/14 da sie wsadzic do kangoo na przód co by nie obcierały?
Bez problemukaka01 napisał(a): czy opony 185/60/14 da sie wsadzic do kangoo na przód co by nie obcierały?
Lucass napisał(a):Bez problemukaka01 napisał(a): czy opony 185/60/14 da sie wsadzic do kangoo na przód co by nie obcierały?
profit napisał(a):Zaraz , zaraz mam Kangoo 1,4 E7J 2000r oraz Kango 2008 1,6 16 V i z dużym prawdopodobieństwem stwierdzam , że 1,6 ma dłuższe przełożenia. Ponieważ nie mam w 1,4 obrotomierza trudno mi dokładnie określić obroty ale widzę ( ciągnąc np. przyczepę ) , że pomimo mniejszej mocy (75 km vs 95km) kangoo 1,4 na dwójce lepiej się zbiera od niższych obrotów natomiast 1,6 muszę wyżej kręcić żeby go nie męczyć choć moment obrotowy ma naprawdę spory (148Nm) .Niewątpliwie jednak ciągnąc go wysoko na obroty przyspieszenie jest powalające ( jak na klasę auta, jego masę i możliwości trakcyjne to nawet jest trochę za mocny). Poza tym każda skrzynia ma swoje oznaczenie , choć trzeba trochę poszukać ale można dojść jaka skrzynka do czego pasuje. Warto się zastanowić bo jak dasz długą skrzynię do małej mocy to setkę po 30 sek. osiągnież nie mówiąc już o elastyczności podczas wyprzedzania. Odwrotnie też niedobrze bo się lewarem namachasz a i spalanie będzie wyższe. często na co dzień najlepiej spisują się rozwiązania fabryczne ( ale są wyjątki).
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość